Coop

Idag har jag och Ellioth vart med Terese på coop i hässleholm.. Heheh roliga utflykter vi gör ;) Dom hade utförsäljning på kavat skor men dom hade tyvärr inga kvar i Ellioths storlek :( FÅr kolla någon annanstans sen.. Men ja hittade ett spjälskydd iallafall.. Dom rea ut jätte mycket saker.. De kostade 399 kr innan och nu kosta de 99 ;) Skit bra tycker jag. Så nu fattas det bara påslakan.. :)

Efter det så åkte jag hem och då åkte jag och älskling och tittade på lite hus som vi gillar.. Så vi hitta ett som vi tycker om :) Vi får väl se om vi lägger bud å sånt sen, hoppas på att få vårat sålt fort oxå.. Blir visning på vårat hus den 3/10 så vi hoppas på många spekulanter :) Efter de åkte vi och handlade lite och sen hem för att äta lite mat.. :)

Öhm, nu ikväll så bada jag Ellioth å sen fick han i säng å sen duschade jag själv.. Gött när man står så länge i duschen att varmvattnet tar slut ;) Jag vill ha ett badkar, fan va nice de hade vart.. Tur att dom flesta husen vi kollat på har bubbelbad :P

Imon blir de falkenberg, hämta Saga.. :) Sen händer det lite mer men det kan ni läsa om imon kväll! :)

Nähä nu ska jag mysa med min sambo..


Kommentarer
Postat av: Karin Gunnersand

Lycka till i morgon! Hoppas det blir en rolig dag!



Kram karin

2009-09-18 @ 21:30:50
Postat av: Johanna

Hej gumman!



Ville bara säga att lägg gärna till mej på Länkar med :)



http://tjarnmo.bloggplatsen.se/



Pusss & kram

2009-09-19 @ 09:50:28
URL: http://tjarnmo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback