BM..

Idag har jag och Ellioth vart hos bm.. De gick jätte bra.. Dock va ja tvungen och ta om alla blodprov bara för att ja bytt efternamn?! :P Skumt.. Undra varför igentligen.. De är ju samma sak.. Haha.. Sen mätte vi magen osv och jag låg väl ganska långt under kurvan men de kan ha att göra med att hon är lite liten och att hon ligger långt ner.. För hon låg med huvet neråt.. Inte konstigt att de känns som om att hon ska komma ut ibland ;) HEhe! Sen efter det så åkte vi till lödde för att handla.. Älskling jobbar ju där så vi träffade ju givetvis honom :)

Sen va de hemåt, packa upp allt och sen vidare för att kolla på ett hus.. Men vi är lite kräsna så vi vet inte.. Har två till vi ska kolla på, så vi hoppas på bättre tur där.. Vi har ju lite ont om tiden om man säger så.. Måste va ute innan 1 januari och vi ska ha bebis å grejer så allt kommer bli svin rörigt.. Kul att bo i kartonger på julafton :( Ingen julgran eller nånting.. Tur man firar jul hos mamma så man kan få se en julgran iallafall.. Haha.. Iallfall så hoppas vi på bättre tur..

Imon blir de ju som sagt husvisning sen vet jag inte ritkigt.. På fredag bär de av till Falkenberg för att hämta min lilla flicka.. Sen hem igen å de blir en lugn helg.. Anton kommer inte förens på måndag eftermiddag..

Nej nu väntar min majs :)

Älskar min underbara man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback