Ultraljud nr2

Jaha... Idag har vi vart på ultraljud igen.. Så stor hon har blivit.. Ligger väldigt skmt måste jag ju säga.. Huvet neråt, rumpan under revbenen, ena foten under revbenen, ena foten i ansiktet som hon slickade på och resten bara ligger konstigt.. :P Haha.. Fick se hennes hår oxå, dock inte jätte långt men tillräckligt för att man kunde se de flyta runt i nacken.. :D Hon vägde 1922g så hon är en liten tös, ligger ca -6% så hon kommer att väga runt 3300g max om jag går fulltid.. Så de kommer bli en mini.. Mysigt.. :)

Annars idag har de inte hänt så mycket.. Har plcokat lite här hemma.. Har två skit ungar som är helt galna idag.. Springer runt å bara har allmönt mycket energi idag.. Skumt nog.. Haha!

Imon blir det väl lungt.. Kanske Terese om barnen är friska.. :) Alltid kul att åka dit å sitta en stund.. Lite jobbigt här eftersom att vi bor i lådor för tillfället ;)

Sen vet ja inte ritkigt va som händer faktiskt.. Blir lugnt.. Hämta Saga och lämna Anton på söndag..
Fick min nya hjälm igår :D Den är så sjukt snygg.. Får tacka mitt hjärta för den.. Trång som fan visserligen men den ska ju tydligen sitta så :P Haha! Kommer va snyggast av alla sen när sesongen kommer tillbaka :)

Nej nu ska vi väl planera maten..

Älskar min man över allt annat.. Och barnen såklart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback