Trött..

Jag är trött som satan.. Har inte kunnat sova i natt heller.. Får massa kramper i benen å fötterna å hon sparkar mig å fan hans moster.. De är skit jobbigt rent ut sagt.. Har legat å kollat på min underbara man hela natten.. Han är så söt när han sover. Vill ligga jämte honom nu oxå men Ellioth å Memphis vaknade samtidigt vid 7 men problemet är att memphis somnade om nu men inte Ellioth.. Annars kunde ja ju lagt mig jämte honom.. :) Får väl gå pussa på honom om en stund när ja ska testa lägga lillskiten..

Som sagt, igår va vi i Falkenberg å lämnade Saga och hämta min underbara son.. han blev så glad när han såg mamma.. Sa hejdå till Sandra och Susanne direkt.. Haha.. Han har nog haft väldigt roligt.. :) Men jag sa att vi skulle åka till mormor men då säger han direkt ia ia ia.. (fia fia fia) så när han kommer in springer han direkt till Fias famn och ska kramas.. :) Vi stannade inte så länge för klockan va jätte mycket så vi hämtade iprincip bara upp barnen å sen åkte vi till donken för att äta lite.. Sen körde vi hem.. Hemvägen va så där roligt.. Memphis hatar att åka bil, Anton va så trött att han bara skrek efter att få sova så ja fick putta till han flera gånger så att han inte skulle somna i bilen och Ellioth va trött å hungri och gnällig för att en tand troligtvis är på väg igenom.. (de är på tiden nu) :P Sen kom vi hem, gav barnen gröt sen sängen.. Memphis fick sitta hos oss en stund å mysa, dock va han hysterisk för att han va så trött å hungri samtidigt så inget passade.. Men han somnade för natten kl 10.. Skönt.. :) Får se om han åker med mamma å dom hem idag eller inte..

Mamma och Fia ska hämta en hund i tommelilla.. Så dom kör ju här förbi.. Får se sen hur de blir..

Jaha, nu ska ja nog testa att lägga Ellioth så ja kan gå upp å mysa lite.. :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag får oxå kramp i benen på nätterna, det är HEMSKT! Lider med dig!

2009-10-12 @ 13:19:36
URL: http://atmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback