Trött..

Igår åkte jag upp å lämnade Memphis igen.. Va jätte mysigt att ha honom här.. Han är så snäll.. Somnar vid typ 9-10 och sover till 8.. Kanon bra ju :D En sån bebis vill ja oxå ha :D Åkte upp dit, åkte med mamma å handlade lite bara.. Sen åkte jag och Ellioth hem igen.. När vi kom hem så åkte vi och lämnade Anton till sin mamma så nu får ja en lugn vecka.. :) SKönt ibland faktiskt.. Behöver de nu framåt slutet.. Iallafall så gjorde vi mat efter det och sen va de läggdags för Ellioth.. GIck in till han runt 12 för att han hostade så mycket så ja skulle ge han lite hostmedicin men märkte att han bajsat :O Haha.. Hur fan kan man skita i sömnen då? :P Så ja fick hämta Baste så fick vi byta på honom, trodde att de va kört med sömenen sen men de tog max 2 min så sov han igen.. Snacka om tur asså ;)

Idag händer de inte så mycket tror ja.. Älskling jobbar å sen ska han träna så ja har några timmar på mig :D Vet dock inte va ja ska hitta på riktigt..

Annars är de väl inget så där va ja vet.. Ska till mvc på torsdag på kontroll.. Tycker inte de är så spännande längre faktiskt.. Jag är nog för van vid detta.. Haha.. Man gör ju inget igentligen mer än trycker lite på magen sen är de klart lixom.. Jaja..

Nej nu ska ja se om lillskit vill sova en stund igen.. Han har börjar vakna runt 06,30.. :S Jobbigt... Verkligen..

Älskar min underbara man!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback