Stackars barn..

Jag har vart dum mot Saga idag.. Usch va dum ja känner mig.. Hon vägra duscha så sa jag att häxan skulle komma å ta henne för hon gillar smutsiga barn.. Så sa hon nej då.. Så va de inte mer med de.. Så när ja skulle lägga henne så va de lugnt men efter ca 10 min så bara gallskriker hon så hon nästan spyr.. Så går ja in å frågar va det är.. Så säger hon.. "mamma ja vill duscha, snälla låt mig duscha" så sa ja varför de?? "häxan kommer å tar mig" ååå va dum ja känner mig.. Försökte förklara att häxor inte finns å sånt.. Men vet inte om hon köper de.. Hon skriker till å från nu..

Jaja.. Annars idag har ja inte gjort så mycket.. Plockade lite på förmiddagen men blev rastlös å åkte till city gross med barnen å köpte nya glas.. :) Roligt.. Sen åkte ja hem, la Anton för att sova lite middag å sen åkte vi till City gross igen med älsklingen.. :) Haha.. Vi är stammisar där snart.. Sen va de hem.. Kolla runt lite på nätet.. Hitta en mc hjälm som ja ska köpa nu.. Den är skit snygg. :) Å efter de va de till att ge barnen kvälls mat å sen sängen så nu är dagen över.. Så skönt..

Ellioth är fortfarande hos Sandra.. Han va hos mamma igår till idag för Sandra skulle jobba men mamma hade fått anfall på honom.. Han är ju lite krävande de lilla livet.. :D Haha.. Men hade han itne pillat så jävligt så hade han vart super snäll. För han säger inte så mycket igentligen.. Men han lugnar sig nog snart hoppas jag..
Saknar mitt lilla hjärta.. SKa hämta han på fredag :)

Imon ska vi till Terese om hon är hemma.. Saga ville leka med någon sa hon så vi får hoppas på att dom är hemma imon ;) Sen på eftermiddagen så är de banken som gäller.. Nice nice nice.. :)

Nej nu ska jag göra mackor.. Åt nudlar men blev inte mätt.. :( Problemet är att jag äter nästan bara en gång om dagen men när ja väl äter så äter jag MYCKET! Men ja ligger på +9 kg nu.. Skit bra ju.. :D Är super nöjd.. Så tycker alla att ja är tjock.. Va fan.. Ni vet väl hur ja såg ut med dom andra barnen.. Som en uppblåst ballong.. Hade gått upp ca 20 kg i denna veckan med dom andra, om inte mer.. ?!



Älskar min underbara familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback