Saga..

Jaha, idag har jag vart i falkenberg och hämtat Saga.. Va mest upp å ner igen för ja skulle till mvc men missa tiden eftersom att min syster inte kunde vara i tid.. Hon hade Sagas bilstol i sin bil.. :S Så de va bara till att stressa men som sagt så han ja ju inte allafall.. På vägen mötte vi älskling på hojjen.. Så ville Saga att han skulle köra om så ja blinkade till på Baste att han skulle köra om, å jo visst gjorde han de så sa saga..

Saga: Shit va coot, men ja vill inte att han kör motorcykel mer..
Jag: Nähä varför inte de?
Saga: För då kommer han hamna på sjukhus och dö
Jag: Nej då de är ingen fara.

Så va de tyst en liten stund.. Så säger Saga sen igen när Baste kör lite fortare..

Saga: Mamma säg till han att sakta ner
Jag: Han hör inte de
Saga: Kan vi inte gapa på honom då?
Jag: Nej de går inte
Saga: Jag vill inte att han kör mamma

Sen va de tyst en stund igen så kommer Baste till en raka och drar på igen så säger Saga

Saga: Mamma säg till han nu
Jag: Ja kan inte
Saga: (börjar gråta och skriker) SAKTA NER SEBASTIAN, SAKTA NER!!!

Stackars barn, hon va helt hysterisk.. Haha.. Men snäll är hon ju iallafall :)

När vi kom hem så va vi tvugna att handla lite för vi hade ingen välling och mjölk kvar.. Sen kom vi hem och älskling skulle köra å hätma sin bil å ställa tillbaka sin mc så jag passade på att städa Sagas rum, men fick dock inte så mycket hjälp för de mesta åkte fram igen när Ellioth va där inne.. :P Så nu har ja plockat som fan här hemma så min rygg är inte alls glad på mig.. :P Hoppas på lite massage sen ;)

Öhm imon ska ja klippa mig, eller ja vet inte än.. Har en tid bokad men vet inte om ja kan imon.. Blir lite krångligt allting just nu så vi får se..

I helgen blir de väl lugnt skulle ja tro.. Hämta Anton på söndag sen är de fullt ös igen, tur man ska lämna Saga på tisdag :P Hehehe.. Så har ja bara Ellioth å Anton iallafall.. Dom är ganska så lugna ihop.. :)

Nästa vecka blir de Ultraljud på måndag (vet fortfarande inte vart ja ska lämna barnen), gekås på tisdag och bvc och mvc på onsdag, sen vet ja itne.. Haha.. Men de är mycket iallafall..

Idag är ja sjukt trött eftersom att Ellioth sover som en potta skit när han är förkyld.. :( Lite jobbigt men men.. Sånt man får ta.. Barnen är typ aldrig sjuka så nångång gör väl inget.. Men synd bara för att jag får inte sova och ja är svin trött i vanliga fall ändå.. Jaja, nu ska ja inte gnälla mer..


Älskar min underbara man och våra barn.. :)


Kommentarer
Postat av: Tjarnmo

Hej gumman!

Var & när är det som du ska göra ultraljudet?

Ja, du har verkligen fullt upp ^^ ;) Hihi...

Får inte ta & stressa säder dej bara!!! :)



Kramar

2009-10-15 @ 23:35:51
URL: http://tjarnmo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback