Orka..

Nu har jag legat med värkar sen kl 17 igår eftermiddags.. Dom börjar dock avta nu.. Så jag ska ringa min bm sen bara å se om ja kan komma på en kontroll så ja inte har öppnat mig eller nått bara.. Kände inte för att åka in igår för det är alltid så krångligt med barnvakt å sånt.. Ska tillägga att detta va riktiga värkar så hade jag åkt in hade jag nog fått en spruta som stoppade de hela.. Är ju bara i v33+6 så de är lite tidigt.. Nån vecka till iallafall kan hon ju bli där inne.. Efter v35 brukar de ju va ganska så riskfritt.. Men men..

Va en som ville veta priset på mammas vaplar.. Iochmed att de inte är stammtavla på dessa valparna så kostar dom bara 9500:-

Skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback