Mysa..

Idag har de inte hänt så mycket,.. Ja fick lite lite sovmorgon idag.. Skönt för jag behöver verkligen vila nu känner jag.. De börjar gå mot sitt slut i graviditeten nu.. Jag är inne i dom jobbigaste veckorna nu och behöver mer vila än vanligt..

Iallafall så är älskling borta och klipper gräset för sista gången innan vintern nu.. Sen blir det inte mer förens till våren! När älskling åkte dit så gick jag och Ellioth ut en sväng, passade på att ta lite höst bilder på min vackra son.. Ska be syrran göra om några till svartvitt och sepia.. Då kommer de bli super fint.. :)

Väntar på att hjärtat ska komma hem så vi kan åka å hyra film.. Vi har bestämmt att vi ska se på film idag och inte ha datorn i närheten.. Blir oftast att vi ska mysa men så kommer datorn in i bilden hela tiden.. Så idag blir det bara massa mys när Ellioth lagt sig.. :) Underbart.. :)

Lägger in bilder på Ellioth sen tänkte jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback