Mys..

Igår va jag och barnen hemma hos Terese å lekte lite.. Va en mycket trevlig dag.. Kul å träffa andra vuxna är bara min man :P HEhe.. Men de blev fika för våran del medans barnen lekte.. Pratade om allt å inget i princip.. Synd att man ska flytta här ifrån nu när man fått en vän lixom.. MEn de är inte så långt mellan tjörnarp och klippan :P Haha.. Vi kan nog träffas ändå..

Sen va vi ju på banken så nu är lånet å allt klart.. Känns jätte bra faktiskt.. SÅ nu kan vi lugna oss på en fronten oxå.. De ändå som vi ska planera nu de är väl igentligen bröllopet och Alice ankomst.. :) Ska äntligen få bädda henens säng nu.. :P För Memphis kommer hit i helgen så då fick ja en anledning till att hämta spjälsängen hos svärmor ;) NICE.. Hehe.. Ialalfall, efter det så va kl jätte mycket så vi fick köpa thai mat med oss hem.. Sen va de bara sängen för barnen som gällde.. Dom hade inte sovit, eller Saga sover ju inte middag men hon brukar ligga på soffan å vila medans Anton får sova MAX 1 timme sen väcker jag honom.. Så de blev en tidigt kväll för oss igår, jätte skönt.. :) Beställde min mc hjälm, blev en annan en den ja la upp bild på.. Vi kom fram till att ja inte ska ha plast hjälm utan glasfiber så de fick bli denna istället.. Kostar halva priset i usa.. Skit bra.. I sverige kostar den 6 tusen spänn och ja betalade 3000 för hjälm. vantar och frakt.. Skit bra tycker jag.. :)

Snart kommer de en snubbe som ska göra energi deklaration så de är väl dags för mig att klä på mig tror ja.. Hoppas de går fort för ja är så paranoid när de är folk hemma som ja inte känner.. :S De känns inte alls bra faktiskt.. Vill att Baste är hemma när de kommer sånt folk.. Ja jag vet att ja är lite konstigt men ja gillar inte de.. HAtar att vara ensam.. Är så rädd för saker å ting.. Vet inte varför.. Men efter att ja fått barn så är ja bara så töntig när de gäller vissa saker.. Antar att ja inte vill dö eller att de ska hända mig något för jag vill finnas där för barnen hela tiden.. Jag är ju sveriges största hönsmamma..

Sen efter han har vart här så blir det Falkenberg och lämna min lilla prinsessa.. Så nu ska hon va borta en vecka.. Men istället får jag med mig min underbara systerson hem över helgen.. Han är bara 4 månader snart.. Mys.. Å så är han så liten så han är jätte mysigt.. De kan va bra att ha han här över helgen tror jag.. För då får ja se hur Ellioth kommer att ta de sen när våran bebis kommer.. Han kanske inte bryr sig eller så får ja ett helvete.. De märker vi.. :) Ja kommer iallafall att mysa så mycket som möjligt eftersom att ja inte träffar han så ofta.. Hade så gärna velat ha Maja oxå men hon är ju ås rädd för alla.. :( Synd för de hade verkligen vart mysigt.. Tror inte ens hon hade accepterat att man tog en promenad med henne faktiskt om ja ska va ärlig.. Tråkigt men hon blir snart större å kanske vågar komma till mig :)

Sen är de hem igen bara.. Händer inte så mycket faktiskt.. Imon vet ja inte va vi ska hitta på faktiskt.. De märker vi.. :)


Kommentarer
Postat av: sara dertner

Vart är det ni flyttar??

2009-10-09 @ 15:48:37
URL: http://dertner.blogg.se/
Postat av: Jag

Vi flyttar till klippan :)

2009-10-09 @ 21:16:39
Postat av: Åsa

Jag håller med dig! Jag gillar inte heller att ha hem folk när man är ensam! Typ elektriker osv..

2009-10-12 @ 13:17:41
URL: http://atmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback