Mys

Idag har de inte hänt så mycket.. Jag har vart svin trött eftersom att natten blev som den blev.. :( Va så sjukt trött innan så jag somnade till på soffan medans ja testade att lägga Ellioth för att sova middag men han vägrade sova och älskling ringde och väckte mig.. :P Hehe.. Så när barnen vaknat å sånt så körde vi en sväng och kollade lite i affärer.. Saga köpte nya diadem :) Hon va helt överlycklig.. Hon älskar såna tjej saker.. Efter de så skulle jag hämta ut kläder som kommit på posten men icke för de va efter kl 15 så ja va lite tidig så jag får ta de en annan dag.. Sen när älskling kom hem så ville vi köra en sväng med hojjen.. Så vi lämnade ungarna och körde en sväng, blev hem till Elisabeth och dom å visa upp den där.. Sitter helt okej fast ja har magen i halsen :P Hahah.. Så när magen kommer bort kommer de bli skit nice att åka.. Ja jag vet att ja är oansvarig när ja åkter hoj höggravid men sånt är livet.. Det är nice att åka.. Hade jag kört själv hade det nog vart farligare för då kör man ju som man gör.. Min mamma skulle döda mig om ja körde.. :P Haha.. Tur hon inte bor här så hon kan se mig om ja kör ;) Efter de va de till att hämta barnen sen hem igen.. Åt lite sen blev de lek å bus..

Nu sitter vi å kollar på idol och väntar på pop corn med smör på.. Jävlar va de är gött å va onyttig ;) Ja har ju inte gått upp så mycket så de gör inget om man äter sånt ;) Värkar inte hända så mycket på kroppen  iallafall.. Mamma tycker dock att ja blivit tjock men ja undrar vart hon ser de..?! Rumpan, men den blir alltid gigantisk på mig :D Hahaha..

Nej nu ska ja hämta pop cornen, älskling verkar ha glömt dom i micron.. ;)

Älskar mina underbara barn och min man..


Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

PASSA DIG! jag vet vart ditt hus bor!!

Älskar dig, puss.

2009-10-20 @ 07:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback