MVC...

Igår gjordes de inte så mycket.. Ringde till barnmorskan och fråga hur jag skulle göra me tanke på värkarna ja hade i torsdags eftermiddag så hon tyckte att jag skulle komma in och lämna ett urinprov.. Åkte dit så ville hon att ja skulle vila en stund medans hon ringde och rådfrågade på förlossningen.. Dom tyckte att jag skulle komma in på en kontroll för att se så jag inte va öppen för bm fick absolut itne känna, för skulle de va så att jag va öppen så kunde hon reta det ännu mer och råka ta hål på vattnet så de ville dom inte riskera.. Så ja blev som sagt tillsagd att komma in, vilket jag sket i :S De va sån vänte tid sa hon så jag ville inte sitta där.. Utan ja väntar tills ja får ont igen.. Men ja har inte fått ont än iallafall så de va kanske bara något tillfälligt.. Trolgitvis min gbs som spökar igen.. Får provsvaren nästa vecka..

Efter det så åkte vi och handlade lite.. Sen blev det pizza.. :) Måste ju lyxa till det när de är fredag å allt :P Visserligt lyxar vi ganska så ofta men men..
Barnen hade vägrat sova middag så de blev tidig sängång för dom båda.. Ellioth stog å vinkade gonatt redan vid 5 tiden.. :S Stackars barn så trött han va... Blev ganska tidigt för mig oxå, sov visserligen inte alls bra heller så man lär väl bli trött som satan idag.. :(

Idag händer de väl inte så mycket kan ja tänka mig.. Ska hämta min lilla snutta imon.. :) Hon har vart borta ganska länge nu.. Förstår mig inte på dom människorna som inte träffar sina barn, ja hade dött om ja inte fick träffa mina barn..

Väntar fortfarande på mitt nya simkort till telen.. Ja har bytt operatör men har samma nummer kvar och dom skulle skickat ut de förra veckan men de har itne kommit något.. Skit irriterande att va utan tele.. Inte för att jag har så många som hör av sig på den men de är bra att ha om de händer något eller så.. Dom borde fan ge mig kompensation för de här.. Riktigt illa.. Jävla skit bolag..

Jag uppdaterar väl senare ikväll antar jag!!

Lite synd att min mamma är sjuk annars hade jag velat åka upp redan idag men de går inte, orkar inte med sjuka barn igen!!


Kommentarer
Postat av: Sabina

gumman varför är du opererad??? Hoppas du och baby mår väl. tänker på dig. din blogg är så underbar att läsa... en riktigt kvinna är du.

2009-10-27 @ 07:38:35
Postat av: Elin

Får gratulera till lilltjejen. Läste Tildas blogg :).

2009-10-27 @ 20:01:02
URL: http://noahochmiltonsmami.blogg.se/
Postat av: Emma

Nu har du inte skrivit på länge! Har det hänt nåt? Kram Emma

2009-10-29 @ 07:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback