Jaha..

Första dagen utan Ellioth.. Gu va konstigt.. Saknar han men jag vet att han har de super bra hemma hos Sandra och jag behöver verkligen lugnet.. Visst är dom andra barnen här men ja behöver inte springa lika mycket efter dom som ja gör med Ellioth..

Idag satt ja och Saga mest hemma, vi åkte en liten sväng till Eslöv bara.. Sen kom älskling och Anton hem så då beslutade vi oss för att åka till Bo olsson, å jävlar vilken skit affär.. Svin dyrt.. Kostar i princip samma som de gör i den vanliga affären.. :S Fattar inte hur folk kan tycka att de är så billigt.. :S Men men.. Alla är vi olika!!

Öhm iallafall så åkte vi till Netto sen för att köpa sockar till mig som ja ska ha på bb, lite tjockare sockar för ja fryser alltid när ja föder barn.. Så dom kostade ju bara 10 spänn ;) Fina priser.. Så imon ska väskan packas.. Fattas dock en filt till lillan men de får ja välk önska mig av mamma! :)
Efter de va de dags att åka hem och äta lite middag och så.. Sen blev de lite tv sen läggdags för barnen.. Så nu sitter jag och älskling och myser i soffan å äter lite godis ;)

Imon ska jag och barnen åka å hälsa på älskling på jobbet.. De va längesen vi gjorde de.. Så imon blir de iallafall..

Torsdag blir det banken och skriva papper på vårt nya lån så vi kan betala vårat nya hus.. Ska bli så skönt att flytta.. Dock jobbigt eftersom att ja är nyförlöst men vi får säkert lite hjälp..

Vet att ja har vart dålig med bilder på magen oxå.. Men de kommer.. Jag har bara inte orkar ta några kort än..

Jaha, nej nu blir de snart sängen för min del.. Är trött..
Älskar min underbara man!


Kommentarer
Postat av: Sofie

hej:)

du är så himla söt!!!kan du inte visa dina taturingar...dom är ju hur fina som helst...har du gjort alla tatueringar hos samma tatuerare och isåfall vart?!Planerar du någon ny snart och finns det ngt ställe på kroppen du aldrig kommer tatuera dig på?!är du rädd för att du kommer ångra dig när du blir äldre?!oj...många frågor...hihi

2009-10-13 @ 23:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback