IKEA

Idag har vi vart på ikea och handlat lite.. Vilket jag tycker är sjukt roligt :D Hehe..
Fast jag mår sjukt illa idag.. Vet inte varför.. Började igår med att ja mådde illa på kvällen men i morse va de så fruktansvärt jobbigt.. Jag bara låg å svettades i soffan och höll på spy.. Dumma bebis som håller på.. :P Hoppas att det går över snart.. Vet dock inte om de ens kommer att gå över.. Man kan ju må illa på slutet säger dom.. :S Jobbigt länge.. Längtar till torsdag då vi ska få se våran lilla dotter igen :) Ska på tillväxt ultraljud och se hur "stor" hon är och få ett mer exakt datum.. Vi är ju inte alls överens om de datumet vi fått nu, men dom sa ett annat för att hon är liten.. Men vi får se hur de blir..

Imon ska jag till gekås med Terese.. Så mamma ska ha Ellioth och Anton så jag slipper ha med mig barn dit.. Jag är stressad som jag är.. OCh de kan va skönt att bara gå och ta de lugnt oxå.. :)

Annars händer de inte mycket..

Som sagt så finns de ju valpar till salu.. Både med och utan stammtavla.. Så bara hör av er om ni är intresserade!!


IKEA handla lista!
Skohylla
Hatthylla
STOR spegel
Nattduksbord till oss
Byrå till oss
Mammut möbler till killarna
Hyllor till Saga
Köksbord för 10 pers med 6 stolar till

Tror att det va de hela.. Eftersom att vi fått 70 kvm större hus så va de tvunget med lite nya möbler..




Älskar min underbara familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback