Hjälm..

Natten har vart skit.. Saga somnade vid 2 tiden och jag somnade vid 3 tiden Ellioth gick upp vid 7.. Och jag hade inte sovit på två nätter innan heller eftersom att Ellioth är sjuk.. :( Jag orkar inte mer.. Jag är helt slut asså.. :( Får se om ja kanske kan vila lite i eftermiddag när Baste kommer hem.. Han brukar säga att ja kan vila men ja brukar inte göra de eftersom att ja har svårt att sova på natten så vill ja helst inte somna till på dagen oxå.. MEn men.. Får väl se.. Skulle klippa mig idag men pallar fan inte att åka dit när ja inte sovit..

Orkar inte skriva.. Tänkte bara slänga upp en bild på min nya mc hjälm som ja hoppas kommer i början på nästa vecka... Den andra va ju i plast så de blev inte den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback