Helsingborg

Sandra messa igår å fråga om vi ville komma till helsingborg en stund för dom skulle till IKEA.. Och så ville hon ha med Ellioth hem så jo visst får han det.. Kommer kännas tomt för han ska va borta tills på fredag.. HUR ska ja klara mig?! Ja har aldrig vart borta så länge från honom.. :O Mamma skulle ha han nån natt i veckan oxå.. Men guf va tomt de kommer att bli men rätt skönt på ett sätt oxå för ja behöver lite avlastning nu känner jag.. Men ja kommer att sakna honom.. Och Sandra kommer inte få en lugn stund på sin mobiltelefon.. :P Hönsig som man är.. Men de kommer att gå bra.. Sandra är en toppen barnvakt.. För er som inte vet vem Sandra är så är de en av mina bästa vänner som alltid har funnits där när jag fick barn.. Alla andra stack men Sandra kom och stannade där.. Och när Ellioth va liten hjälpte hon mig jätte mycket med honom.. Han sov itne så bra när han va liten, eller de gör han fortfarande inte men som sagt så va hon som en "extra mamma" till honom och de funkar kanon.. Ellioth älskar att vara där för han blir så bortskämd.. Han får allt han vill ;)

Sen åkte vi till city gross och köpte kanelbullar så jag väntar på att älskling och Saga ska komma hem så vi kan äta dom.. ;) Dom åkte bort å skulle köra traktor snabbt bara.. Saga tycker de är super roligt..

Imon kommer Anton hit igen.. Han skulle komma idag igentligen men hans mamma skulle iväg på något så hon ville ha med honom på det så han kommer imon eftermiddag! :) Så i veckan när jag bara har Saga och Anton hemma så kommer vi hitta på massa bus som vi inte kan göra när Ellioth är hemma.. Får se va vi hittar på.. :)

Skriver mer sen kanske..


Kommentarer
Postat av: Cassie

hej gumman :)



ne för han fick ganska hög feber och mådde sämre så vi får boka om tiden helt enkelt han har varit jättesjuk i flera dagar ville inte vara kvar där ensam.. hade aldrig kunnat låta honom vara där i 4 timmar för de va så lång vänte tid de va så vi beslöt oss för att gå hem och boka ny tid.. det finns ju alltid kvar :) Kramar

2009-10-04 @ 19:56:48
URL: http://lifeofsweetme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback