Gekås

Igår va jag på gekås med Terese... Vi gick där i typ 6 timmar :O Haha.. Inte vanligt.. Ja brukar gå in å ut på max 2 timmar.. Kan bli 2½ när ja köper julklappar ;) HEhe.. MEn ja fick handlat de mesta iallafall.. Fattas bara pyamas till Anton och Ellioth men ja fick massa rabattkuponger på lindex och kappahl så de blir pyamas därifrån istället.. Öhm.. Jaha.. Annars köpte jag de sista till Alice nu med.. Bäddset, skötväska, pyamas och strumpor.. :) Så nu kan ja packa väskan å ha den klar.. :) Mysigt.. Ska snart bädda hennes säng oxå.. Mys mys..

Idag va ja på mvc, allt såg bra ut.. Magen har växt till sig lite, eller hon trodde fortfarande att hon kunde vara liten men hon sträckte på sig så hon kunde inte mäta så hon fick ett stort mått, men hon trodde inte att de stämde så bra.. Man kunde inte jämföra SF måttet med bebisen alls.. För de beror på hur dom ligger.. Så ja.. Vi får se va UL visar imon.. Hoppas på att de ska se normalt ut.. Lite mindre får hon gärna vara men inte för liten för ja orkar itne ligga på sjukhus.. Hon sa att ligger man på -18% så blir man inlagd å hej å hå.. Har man -11% så kollar dom flödet mellan mig å bebisen genom navelsträngen osv.. Men som sagt, ja tror allt är normalt iallafall.. :)

Nu har min hjälm kommit.. Ska åka å hämta den idag.. :) Jippi!! Hehe.. Men om vädret kommer att tillåta mer i år vet ja inte riktigt.. Återstår att se..

Annars blir de lugnt, är så sjukt trött.. Väntar på mitt nya simkort som dom har glömt skicka ut.. Så om någon försöker få tag på mig så är de bara jag som byter operatör.. Men ja har samma nummer kvar men de kommer ta ett par dagar innan telen funkar igen.. Dumt nog.. Men men!


Kommentarer
Postat av: jonna

vad kul :D kan du inte lägga upp mer bilder? bilder på vad du köpt tillexempel? :)



hoppas allt är bra med den lille o dig.. Pöss

2009-10-21 @ 18:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback