Frågor..

Har fått en fråga.. Eller jag får många frågor faktiskt men vet inte varför ja inte svarar på dom.. Så vi kanske skulle köra en frågestund?!? Om du undrar något så skriv till mig så lägger jag upp alla svaren på frågorna sen!!

Här kommer en från Sofie..

hej:)
du är så himla söt!!!kan du inte visa dina taturingar...dom är ju hur fina som helst...har du gjort alla tatueringar hos samma tatuerare och isåfall vart?!Planerar du någon ny snart och finns det ngt ställe på kroppen du aldrig kommer tatuera dig på?!är du rädd för att du kommer ångra dig när du blir äldre?!oj...många frågor...hihi


SVAR:
Tack så mycket :P Jodå, det kan jag väl göra, jag har bilder på dom flesta, lite svårt att ta bilder på armen bara för att få med allting. Dom flesta är gjorda hos en å samma.. Dom är gjorda hos en kille i falkenberg. åker även till han nu när jag bor här nere.. byter inte tatuerare nu :P Japp ja har en hel arm till som jag har planer för.. min tatuerare har börjat rita på den, han har nämligen fria händer. kommer nog aldrig att göra fler på benen än va ja har.. har ju en på benet men inte fler.. nej jag kommer nog inte att ångra mig, det är ju denna personen jag är.. jag trivs med det.. :) ska försöka lägga upp lite bilder på dom senare!



Över till annat..

Ellioth sover fortfarande skit.. Men tanden borde va igenom nu tycker jag.. Ska kolla sen.. Jag får ju helst inte röra den.. :( Annars är de okej.. Ja har lite samandragningar idag men ingen större fara.. Dessutom är de -3 grader ute.. Fy fan.. Tur älskling satte på en brasa innan han gick så ja å Ellioth får lite värme ;) Mys! Idag blir det bort till Terese, kunde ju inte åka igår me tanke på hur Ellioth hade sovit då.. Men idag kommer vi nog bortåt.. :)

Torsdag ska ja till BM på kontroll å lämna pisseprov å sånt.. Hoppas väl på att allt är okej.. Sen blir de UL den 19 men vet inte om ja kan gåp på de. Vi har alla 3 barnen och vi ska va där 08,50 :O Va fan är de för tid lixom.. Får se hur vi ska göra.. Måste verkligen gå på de.. Men men.. Går de inte så går de inte.. Ja fick denna tiden för att ja va tvungen att gå i just den veckan och de står på pappret att vi ska respektera tiden eftersom att de är dåligt med tider.. Men ja får fan ringa å kolla om ja kan ta en senare tid så man kan lämna barnen hos någon.. Inte så poppis å lämna barn hos någon kl 8 på morgonen lixom! Men men..

Fredag ska ja klippa mig om ja vågar.. Ja byter aldrig frisör men min frisör i falklenberg har inte tid så vi får se om ja går dit eller om ja väntar på min ;) HEhe!

Nej skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback