Duktig.

Våran lilla tös är super duktig.. Nu äter hon endast på mig så hon får inget genom sonden alls.. Så idag kommer hon troligtvis att bli av med alla slangar hon har.. Hon kommer endast att ha syrgas men de är inte så jätte länge till.. :) Vi ska snart få ett rum nere på neo så att vi kan bo alla tillsammans.. Ska bli jätte mysigt.. Och troligtvis blir vi itne kvar så jätte länge här.. Dom trodde att det max skulle bli två veckor till.. Men sen kan de ju ändras oxå naturligtvis men vi kunde räkna med det just nu iallafall.. :) Hon är så otroligt duktig asså.. Allt flyter på super bra

På söndag måste vi tyvärr lämna henne själv här nere så hon kommer att få flaska med min mat i då.. För jag måste åka och träffa Ellioth och Saga lite.. Saknar dom nu.. Men Ellioth ska vara hos Jessica i veckan så ja kommer att träffa han till å från iallafall.

Jag har ingen tillgång till dator alls igentligen mer än facebook på mobilen.. Så dessa inläggen skriver jag på dator så lägger Baste in det i min blogg.

Hade tänkt att skriva en förlossnings berättelse men jag tänkte skriva den senare så den kommer säkert upp under helgen.. Förstår att många undrar varför hon kom redan nu.. Men ni kommer att få svar under helgen.. Så bara titta in här lite då och då så kommer ni få reda på saker å ting

På tal om annat så flyttar vi till de nya huset den 2 dec.. :) Skit bra.. Någon som har en lastbil eller liknande att låna ut är välkommna.. :) Även flytthjälp kan behövas.. :) Så vi kommer att vara klara tills jul och hela den biten.. KOmmer bli så skönt att få de större.

Nej nu ska vi ner till kuratorn som sitter här nere.. Hon hjälper till med alla papper å sånt som går till tex försäkringskassan osv.. Hon kommer att hjälpa oss med alla rättigheter vi har osv.. Så henne ska vi prata med.. Sen efter det ska jag springa och mata min lilla tös.. Hon äter ju som en häst de lilla barnet.. :D Haha.. Ja kommer komma hem med en tjockis ;

Älskar familjen.. Och jag saknar mina underbara barn där hemma.. Mamma kommer snart hem!

Måste bara lägga ut Sagas kommentarer..
Hon är så stolt över sin nya lillasyster så hon säger det till alla att hon kommit men hon säger så här:

Alice har kommit ut nu.. Dom skärde mamma med en kniv i magen och tog ut Alice, sen tog dom en symaskin som man syr byxor och tröjor med och sydde ihop mamma..

Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback