32+3

Idag har jag och barnen vart i lödde och hälsat på älskligen på jobbet.. Gick några rundor på centersyd å så.. Sen åkte vi och kollade på ny mc jacka till Baste för han behöver en ny och vi fick ett bra pris på den.. Å ja behöver en ny hjälm men de ska vi köpa när dom börjar med rean.. För den ja har nu är jätte mycket förstor för mig, jacken passar bra nu men hoppas att den passar sen, annars får jag köpa en ny när ja kommit ner till min normala storlek.. Nu är ju magen ivägen men jackan går på ändå.. :P

Efter lödde så rensade vi förådet och körde skiten till tippen.. Gött å bli av med skiten.. Undra varför vi inte gjort de tidigare?! För de blev skit mycket plats över :D Hehe.. Sen hem och lagade mat sen åkte jag och Saga till city gross för att handla lite.. Sen blev de sängen för barnen eftersom att dom inte har sovit middag så va dom skit trötta.. Skönt för oss ;)

Saknar min lilla skit unge som är hos mamma.. Men måste erkänna att de är lite skönt oxå ;)

Imon blir de lugnt.. Jag får nog ta och åka till Terese för jag lovade att komma igår men glömde helt av det.. Lite taskig kände jag mig så ja hoppas att man får komma dit imon :)
Annars händer de nog ingen speciellt så där..

Nu har jag äntligen tagit nya bilder på magen.. Dock växer den inte så mycket så man ser inte så mycket skillnad.. :P Är nu i v32+3 :) Tiden går fort.. Snart är våran lilla prinsessa här.. Ska bli så mysigt med en liten bebis.. Dock är ju nästna alla våra barn bebisar me tanke på deras åldrar men ingen så här liten ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback