UPS

Jaha, idag händer de inte mycket asså.. :S Paketet från UPS kom idag iallafall.. Haha, ja hade glömt av att jag skulle få gratis prover på prematurblöjor så de va de som kom :P Haha! Tråkigt.. Men men..

Älskling har vart å tränat så under den tiden hände de inte mycket, gav Ellioth lunch och kladdkaka till efterrätt ;) De va uppskattat.. Sen kom svärmor med kläder till Alice.. Jätte söta va dom.. Tack för det..

Nu sitter älskling å klipper sig, Ellioth försöker sova, men de går inte alls bra.. Han bara skriker.. Stackars barn.. Ska iallafall åka till apoteket sen när han fått vilat en stund sen blir de till att handla.. Svin tråkigt är de oxå.. Allt är tråkigt just nu, men de är nog för att ja är trött antar jag.. :P Får väl försöka ta mig ut snart eller nått..

Annars händer de inte mycket mer i veckan va jag vet!

Skriver väl mer sen!


Kommentarer
Postat av: jessica

Den salvan jag köpte till di gnär hans tänder krångla i parken, den hjälper om du sätter på den, det bedövar tandköttet.

2009-11-12 @ 15:31:50
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/
Postat av: terese

ååh! va e d för salva??

2009-11-12 @ 20:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback