Tjockis..

Hehe idag va dom från hemsjukvården här för att väga Alice.. Hon vägde nu 2415g :) Ska hon fortsätta så här så är hon snart ikapp sina syskon :) Hon kommer bli en riktig liten tjockis.. Och när man ammar så blir dom lite extra tjocka oxå ;) MYS! Men iallafall så blev hon utskriven oxå, för dom tycker att hon klarar sig fint.. Skönt faktiskt.. Ska på uppföljning på neo sen men vet inte när, dom skulle skicka ut en tid till oss.. :)

Inte konstigt att Ellioth skriker om dagarna, han har 6 tänder som ska igenom samtidigt nu, och de är även kindtänder :O Stackars barn.. Måste göra sjukt ont.. :( Men de mesta är kommit igenom men kindtänderna är ju så stora så de tar ju en liten stund för dom att komma helt igenom.. Men jag får väl åka till apoteket å handla nått till han som hjälper bättre än alvedon.. De är nog de sämsta som gjorts.. Hjälper ju fan ingenting.. Inte till vuxna heller för den delen..

Just nu sover han middag :O Whoho... :D Och jag sitter här i soffan å är lite små trött å har huvudvärk som vanligt :( Älskling ska snart iväg å hugga lite ved så vi inte fryser :) Han är så duktig.. Hehe.. Annars händer de inte mycket asså.. Ja är lite rastlös fast ändå inte.. Helst vill ja göra något samtidigt som jag absolut inte vill gå utanför dörren.. Vet inte varför jag känner så.. Är bara nere till å från.. Vet inte om de har med Alice födsel att göra eller inte.. Inget blev ju som jag tänkt mig.. Jag ville så gärna föda vanligt osv men ALLT blev verkligen fel.. Verkligen allt.. :( I mitt huvud så ligger man på förlossningen med värkar och sen kommer krystvärkarna och sen en liten bebis som dom lägger på min mage och efter de så duschar man och sen får man besök av familj osv.. Men nu blev de akut upp på operation och sen uppvaket (fast jag va vaken under operationen) dessutom fick jag knappt se min lilla dotter, dom bara sprang iväg med henne sen fick ja ligga på operationsbordet rätt så länge.. Sen kunde jag inte gå på två dagar, jag hade sjukt ont överallt, dessutom fick ingen komma och hälsa på, jag fick inte träffa mina barn på 2 veckor.. Allt va skit.. Och det sitter fortfarande kvar i mitt huve..

Fick ett sms idag och jag undrar varför?! De tar typ 6 månader mellan varje sms så hur mycket kan man bry sig då?! Inte mycket!!

Älskar iallafall min familj.. Mina barn och min man betyder allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback