Skönt..

Det är så skönt att vara hemma.. :) Fått hem alla barn som man saknat så mycket.. Så nu har vardagen sprungit ikapp än igen.. Lika bra de.. Allt funkar super med Alice faktiskt.. Saga är världens stoltaste storasyster.. Hon går och tittar till henne hela tiden så dom andra barnen inte ska röra henne.. Hehe.. Super söt är hon :)

Imon kommer hemsjukvården hit å tittar till henne.. Hoppas hon har gått upp i vikt.. Men de borde hon ha gjort.. Hon äter nästan var 3dje timme men på natten varannan timme.. Hon kommer bli en tjockis om hon ska hålla på så här.. :)

Älskling och dom stora barnen är borta i de nya huset och ställer av lite grejer.. :) Så ja får lite lugnt här nu.. Eller ja, lugnt å lugnt, de blir de aldrig när Ellioth är hemma.. Men lite tystare iallafall.. ;)

Idag är de farsdag oxå.. Får säga grattis till min kära far.. Jag kunde inte åka upp idag så ja skicka upp lite lotter till honom.. Men han skulle bjuda dom andra systrarna på middag idag så de känns lite tråkigt att jag inte kan åka dit.. :( Och Baste har inte fått någon present.. :( Känner mig lite dum men ja har inte kommit iväg på de.. Vet inte när ja ska hinna heller.. Hoppas att han klarar sig en vecka till utan present.. ;) Hehe! Och ja kan ju tyvärr inte passa upp han heller eftersom att ja inte kan bära.. Men men.. Han vet att jag hade gjort de om ja kunnat.. Han är förstående min man.. De är därför ja älskar honom :)

Älskar som sagt min underbara man och "våra" 4a barn.. :)

Kommer att lägga upp lite bilder senare ikväll om ni är nyfikna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback