Sjuk??

Idag har ja inte mått alls bra.. Börja igår med att ja hade äcklig snuva och ont i huvet och idag så fick jag ont i halsen oxå.. Eller ont har jag inte men när jag sväljer så känns de som om att jag sväljer syra eller nått.. Skumt som fan.. :( Usch.. Är helt tung i i kroppen.. Hatar de.. Men de blir väl bättre snart hoppas jag..

Syrran va nere och lämnade Saga innan så dom stannade här en liten stund och sen åkte jag till tandläkaren med Ellioth.. Hans första besök :) De gick rätt bra faktiskt.. Dock va de inte så jätte roligt att öppna munnen men han gjorde de och så blev han super glad när han fick en tandborste :D Hehe..

Jaha, vi har fullstorm här nere.. Klass tydligen så man ska hålla sig inne.. Strömmen har gått ett par gånger här redan.. Hemskt.. ALla ungarna bara skrek som hysteriska galningar.. Haha.. Okej ja va inte så tuff ja heller.. Här ute på landet är de sjukt mörkt oxå.. :( Hoppas inte att den försvinner igen.. VI har ju inte så många ljus eftersom att vi har packat ner och kört bort allt sånt redan.. Men men..

Nej ja skriver mer imon eller nått.. Ska mysa nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback