Orka..

Igår sov ja ganska så länge sen messa Jessica så jag åkte med henne till malmö en sväng.. Så jag tog med mig dom två minsta barnen så Baste fick lite lugn å ro.. :) Köpte dock inget så där direkt.. Köpte present till Julia som snart fyller år annars inget..

Idag jobbar älsklingen så ja sitter här med alla barnen.. Dock vilar dom lite nu så de är lugnt.. Å ja sitter här å glor.. Ja har igentligen jätte mycket att göra innan flytt men ja orkar verkligen inte.. Ja har ingen ork till nånting.. Eller ork har ja för ja är ju rätt pigg så sätt de är bara att ja inte vill.. Ja känner inte för de.. Ja mår inte så bra.. Känns inte som om att ja vill göra nånting mer än att ligga i sängen typ.. Vet itne va de är med mig.. :( De är väl för mycket just nu kanske.. Känns som om att ja inte vill gå utanför dörren men tyvärr måste man ju de om dagarna annars mår man ju ännu sämre.. Jaja, de går väl över snart!!

Nähä, annars händer de inte mycket mer får ja ju säga.. Drygt som fan.. Men men sånt är livet.. Får ta en promenad eller nått sen kanske.. Har iallafall packat en låda på Sagas rum så nått vettigt har ja ju gjort.. :)

Älskar iallafall min familj.. Tur jag har dom annars hade jag gått under!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback