Nytt

Idag va älsklingen på jobbet så jag satt mest vid datorn tycker ja, fixa tvätten osv.. Sånt där tråkigt som man gör på dagarna.. Haha.. Sen när han kom hem så åkte vi till Nova och shoppade lite.. Jag fick ju nya byxor i present av svärmor så dom inhandlades idag :) Köpte ett par på gina faktiskt.. Skit snygga.. Dessutom köpte jag en klänning till julbordet, vi ska på julbord med hela Bastes släkt.. Köpte klänningen på gina oxå, skit snygg den oxå.. :) Får väl lägga upp en bild.. Dessutom köpte jag faktiskt två nya BHar.. Dom hade 50% på en affär så jag passade på.. Så de blev en ny amningsbh och en vanlig.. Sparade fan 500 spänn på de.. :) Sånt gillar jag.. Sen köpte älsklingen 3 nya tröjor oxå.. Vi är faktiskt värda lite nya saker.. :)

Sen körde vi hem till svärmor å Julia för att lämna en present till Julia som fyller 12 år idag.. :) Hon fick en parfym som jag tror hon tyckte om iallafall.. :)

Väntar på att Ellioth ska sova sen är de dags att packa igen.. BORING!!! Hehe..

Imon ska vi köra upp Ellioth till falkenberg.. Han skulle åkt till Sandra och Susann på lördag igentligen men Susann sa att han kunde komma redan imon så vi slipper stressa på lördag.. Så de va skönt faktiskt.. Så de blir falkenberg imon igen.. Haha.. Men men!
Jaja.. Hej!!

Kommentarer
Postat av: beundrare :D

hej. jag undrar om du skulle kunna lägga ut lite bilder på Alice :)

2009-11-26 @ 23:56:23
Postat av: Jessica

Hej Fanny!



Måste bara få säga att din blogg är jätteintressant, och rolig att läsa.



Du verkar ha en jättefin familj.



En fråga också. Du behöver inte svara om du inte vill?



Tror du och jag "delar " samma problem. Har märkt att du är ganska storbystad, vilket även jag är. Är så sjukt svårt att hitta BH.ar. Vart brukar du köpa?



Maila gärna om du har lust?



Kram Jessica

2009-11-27 @ 14:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback