Nova..

Skrev inte igår för jag va lite trött.. Först va vi på kalas hos Terese som fyller år imon igentligen men vi firade henne igår :) Så de blev paj å kakor, mums.. Dock ska ja ju gå ner i vikt nu efter förlossningen men va fan, ja har bara 3kg kvar så de gör inget om ja äter lite extra ibland ;) Haha.. Sen efter det så åkte vi hem till svärmor å fikade lite.. Vart lite dåligt med att ta oss dit på senaste.. Får väl bli ändring på de.. Sen va de bara hem å fixa mat osv, dom gamla vanliga sakerna man gör på kvällarna.. :P

Idag har de inte hänt så mycket faktiskt.. Älsklingen va tvungen att hoppa in på jobbet idag så jag va hemma med barnen.. Gick utmärkt faktiskt, han va inte borta så länge och barnen lekte fint för en gångs skull :) Öhm.. Sen åkte han å tränade så ja fick va själv ännu längre.. Haha.. Sen blev de city gross som vanligt.. Handlade lite onödigt skit hem.. :D Ungarna gick å la sig vid 7 så sen blev de bara mys med mat å godis.. Och ULLARED.. Haha.. Kjell är störtskön.. ( han på campingen som bara super hela tiden ) :D Å nu sitter vi bara här i soffan å glor, jag ska snart gå lägga mig..

Imon ska jag till BVC och väga lillsnuttan.. Tror hon har gått upp bra i vikt dessutom har hon växt väldigt mycket på längden.. 44 kläderna är för korta, men annars sitter dom skit bra.. Så de är lite halv jobbigt, så nu har hon fått 48 kläder istället.. :) Sen efter BVC blir de hem till svärmor igen å ska ta nått kort för en tidning som minne av Vivi, Filip & Emma.. Det är min mans syskon som dog i tsunamin i Thailand.. :( Det är 5 årsen nu så det är många som vill göra repotage.. Synd man aldrig fick lära känna dom för man har hört så mycket fint om dom.. :)

Iallafall så efter detta så ska jag ta med mig Julia till nova lund (Julia är min mans andra lillasyster :) ) så vi ska väl se om de finns nått att shoppa.. :) Ska bli roligt faktiskt.. Kan va skönt att komma iväg lite nu när man legat mycket på sjukhuset å sånt.. Dessutom skönt med lite tjejigt sällskap, dock är hon bara 12 år men va fan kvinna som kvinna :D Hon beter sig inte som 12 iallafall så det är inga problem för min del att umgås med henne.. :)

Ellioth är som sagt fortfarande dålig.. :( Hans mun ser fruktansvärd ut.. Hans kindtänder tar kål på honom.. Fullt med blod å sånt.. Ser jätte äckligt ut.. Stackars lille pojk.. :( Hoppas att det går över snart för hans skull.. :( Det ser ut att göra skit ont faktiskt.. Tur man inte ska ha fler tänder själv.. :P


Stolt storebror.. Anton och Alice.. :)
Här har vi en stolt storebror..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback