Mys..

Idag har vi vart i lödde och gått runt lite på center syd.. Mysigt får jag ju säga.. De gick hur bra som helst med Alice :) Hon behövde äta en gång under tiden vi va där så vi satte oss på donken och tog en dricka samtidigt.. Och jämte oss sitter det en liten flicka i 5 års åldern och bara stirrar på mitt bröst :P Haha.. Undra va som snurrade runt hos henne igentligen?! :) Haha stackars unge.. :P Iallafall så köpte vi nya skor till älsklingen, riktigt snygga faktiskt.. Sen köpte jag en peak hoodtröja, dyr som satan, första gången jag köper ett klädesplagg i den prisklassen.. Skor går bra i dom priserna men inte en tröja.. :O Men men, de va min man som tvingade mig att köpa den.. :D Sen blev de nya kläder till Alice, hon har snart växt ur 44 så jag fick köpa 48, lite stort ändå, de borde finnas nått mitt imellan dom storlekarna men icke.. De är bättre än 50 iallafall.. Och våran första julklapp är inhandlad.. :) Till min kära syster blev de nått..

Ellioth har nyss lagt sig, han har gått å sagt natt natt i typ 1 timme innan han fick sova.. Stackars barn.. Haha.. Men han är skit söt när han gör så.. Så tog han mig i handen å gick till trappan för han ville sova men han kunde inte gå sova kl 6.. :( Men nu fick han gå sova iallafall.. Så nu väntar jag på att filmen ska bli klar, vet inte vilken de blev men vi tog den nya Fast and the furious och fredag den 13 :) Whoho.. Får ju itne glömma chipsen :D De måste man ha.. Fast de äter vi typ varje dag så de är inget nytt iof :P Haha..

Nej skriver imon igen.. Kommer även upp bild imon på min nya tröja :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman

ändra,bebis i magen. puss

2009-11-14 @ 21:43:02
Postat av: Michis & Leon

Har hållt utkik efter dig på msn men vi verkar inte matcha varandra..

När är du inne så vi kan fixa om din design? :o)

2009-11-16 @ 21:50:46
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback