Julklappar..

Idag händer de inte så mycket tror jag.. Älskling är borta å fixar med veden.. Hugger ner träd osv.. Ellioth och Alice sover och jag sitter här.. Jag skulle komma på nått att göra tills han kom hem men ja kommer inte på nått faktiskt.. :(

Jag måste iallafall ta nytt kort till mitt körkort.. Typ svindrygt.. Ja gillar de kortet ja har nu så de är skit irriterande att jag inte kan behålla de jag har.. Men men.. Å ni som inte förstår va ja ska ha nytt kort till de är ju för att jag har bytt efternman så måste ju ha rätt efternman på körkortet oxå så man kan legitimera sig ;)

Nu är de bara två veckro kvar tills vi flyttar.. :O Dock vet ja inte riktigt hur vi ska hinna med allt men de löser väl sig.. Jag pallar inte göra saker å ting just nu så allt lär väl bli kaos.. :( Men de sak bli så skönt att få komma iordning sen å slappna av lite.. Just nu går man ju bara å tänker på detta och stressar å har sig men sen ska de bli så skönt.. Veta att man har plaserat sig på en plats där man kan stanna ett bra tag.. Känns underbart att ha fått köpt ett hus tillsammans med min kärlek.. Visst, ja trivs här oxå men det är inte vårat känns de som.. Jag bara flyttade in i hans hus som han delat med någon annan förr i tiden.. Men nu får vi vårat eget och de är helt underbart.. :) Sen är de jul och hela den biten oxå men de tar vi då :P Haha.. Har inte börjat köpa julklappar än heller men ja å Terese drar till gekås runt den 20 dec och handlar.. Ja hadlar alltid mina julklappar de datumet eller dagen innan julafton.. Minst folk då :D Skit gött är de.. Baste får skriva på en lapp om han tycker de är nått speciellt ungarna ska ha annars handlar jag så är de bra sen.. ;) Tror dock att han litar på mig faktiskt.. Hehe.. Så får han sitta hemma med barnen medans vi åker dit.. För denna gångne är de bara Alice som får följa med så man slipper stressa sig igenom allt.. Julgran måste man oxå ha, undra vart fan vi ska ställa den i de nya huset?! Hmm.. Ja de löser väl sig.. Kan köpa en lite mindre gran än va ja brukar köpa.. :P Ja brukar ha såna riktigt stora å maffia granar men nu får de väl bli en liten gran, den lär ju inte få vara ifred ändå kan ja tänka mig.. Får binda fast den ;) Hahaha..

Nej nu ska ja göra nått vettigare än att sitta här.. Älskar min familj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback