Haha..

Herregud va svartsjuk man kan vara.. Finns en viss person som är sjukt avundsjuk på vårat liv.. Hon önskar att hon hade de som jag har men hon har inte ett skit.. Stackars människa.. Men om du ska läsa min blogg så ge fan i att skriva dumma komentarer för ja godkänner det inte ändå.. Klart jag vet att de är du som skrivit det.. Som sagt, skaffa dig ett eget liv istället för att försöka förstöra vårat, du kommer aldrig att lyckas ändå!!!!

Jaha, idag har Terese och barnen vart här å hälsat på.. Väldigt roligt eftersom att ja inte träffat henne på jätte länge.. Hon hade även med sig lite fika så de blev kakor å te som vanligt.. Haha.. De är standard för våran del.. :) Men de va jätte skönt att få prata lite med någon annan än sin man.. (hjärtat, ta inte illa upp ;) ) Hehe!!

Ellioths två tänder har gått igenom, bara en kvar nu.. Sen fattas ju halva munnen på han så sätt men just för tillfället så är de en kvar :) Så de är fortfarande grinigt här hemma.. :( Dessutom är han nyklippt.. Alla klagade på hans frilla så ja fick göra nått åt den.. Dock tyckte ja han va super söt (men de är ju jag de) så de åkte av.. Blev tuppkam men problemet va att när ja skulle göra de rakt där bak så släppte Baste hans huvud så han vände sig så tuppkammen blev halv där bak.. haha.. Men de gör inget :P Hahahahah.. Han blev söt iallafall.. Min lilla gose tjockis!!

Jag och Saga åkte iväg för att handla present till mamma som fyller år imon.. Jag har redan köpt tillsammans med syrran men Saga ville köpa nått oxå så hon fick välja nånting från henne och resten av barnen..

Men nu sitter ja har i soffan med älskling och myser, ska strax mata lillsnuttan oxå sen blir de bara mys mys mys.. Dock har ja jordens huvudvärk men va fan, får ja bara ligga på älsklingens bröst så blir de bra.. :)

Älskar min underbara familj!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback