Grattis..

till mig själv.. :D
Ja idag fyller man då 21 år.. Fan va tiden går fort.. Snart är man väl 30.. :P Dagen har väl vart ganska så lugn får ja ju säga.. Började med att vi körde hem Anton och sen åkte vi och kollade på lite lampor till de nya huset.. Så det blev en till köket som vi ska ha ovanför bordet och en som ska hänga i trappan.. :) Fint blev det.. Sen åkte vi hem och gjorde iordning maten å sen vidare för att gå på 1 års kalas.. Tereses lilla son Kevin fyller 1 idag så vi va där.. Och Terese hade skrivit mitt namn på den ena tårtan.. Gulligt :) Roligt att dom tänkte på mig oxå.. Och nu blir det mys i soffan med min man.. Fick fina blommor och en övernattning på Ystads saltsjöbad med spa och massage ;) Mysigt.. Sen ringde svärmor å gratta mig så hon skulle ge mig lite pengar så jag kunde gå köpa nya byxor... :) Julia hade visst skvallrat att jag behövde de.. Hehe.. Men de va snällt.. Jag blev jätte glad för det ja fått.. Ska ha lite kalas sen när vi flyttat.. Vi flyttar ju på lördag så efter de kommer jag att bjuda hem lite folk.. :)
Annars händer det inte alls mycket får ja ju säga.. Vi har fullt upp denna veckan.. Imon vet ja inte riktigt va som händer, älskling ska till jobbet iallafall.. Saga ska till tandläkaren.. Tisdag ska jag till BVC med Alice och sen på hörseltest i lund på BB.. Vi fick inte göra de innan vi åkte hem eftersom att hon va för tidig.. Dom gör inte de på barn som är födda innan v35.. Så nu får de göras :) på onsdag ska vi köra upp Saga till sin pappa och sen kanske gekås om vi orkar/vill/hinner/kan osv.. :P sen på torsdag är de dags att packa ner hela Sagas rum och allt smått och på fredag desamma och lördag flyttar vi.. Fan va nice de ska bli.. Riktigt skönt.. :)
Nähä.. Vill iallafall bara tacka för alla gratulationer jag fått idag.. Fler än ja trott kom ihåg att ja fyller år.. Dock är ja lite besviken för en viss person har inte hört av sig.. Trodde att hon skulle komma ihåg.. De är ju ändå min extra "mamma".. :( Hon kommer alltid ihåg såna saker men inte i år tydligen.. :( Får väl se om hon hör av sig under kvällen.. Mamma hade pratat med henne innan men hon hade inte nämt nått då heller sa mamma.. Tråkigt men men.. Vi får väl se om hon hör av sig..
Älskar min underbara familj!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen :)

2009-11-22 @ 20:07:15
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Grattis! :D

2009-11-22 @ 20:46:19
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Fick hon i nte göra hörselkontrollen?

Alva fick de samma dag som vi skrevs ut på neo, 10 november. Inga problem alls, hade fin hörsel :-)

2009-11-22 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback