Flytt

Idag har vi kört upp Ellioth till Sandra och Susann :) Han ska vara där ett par dagar nu när vi ska flytta å greja.. De blir så jobbigt om man ska passa han samtidigt.. Så vi har bara Alice nu.. :) Mys.. Sen när vi kom hem så åkte vi till svärmor och hämtade lite saker som vi hade ställt där för ett tagsen.. Så nu har vi allt packat å klart.. Har lite smått i köket kvar bara.. Men de kan ja pilla med imon medans dom andra bär eftersom att ja inte får bära..
Så imon bär de av till klippan.. :) Så skönt de ska bli.. Hoppas på att få upp de mesta innan alla barn kommer hem.. Men de borde vi hinna..
Nähä nu blir det sängen får min del antar jag.. Har inget internet på ett par dagar nu så jag uppdaterar senare..
Vår lilla docka är 1 månad idag, fan va tiden går fort!
Älskar dessutom min underbara man.. <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med flytten! :) du får ju lägga upp lite bilder på det nya huset vettja!

2009-11-28 @ 10:04:07
Postat av: Matilda

Hejsan. du jag kom & tänka på du hade några valpar på din blogg som skulle säljas. Är dom renrasiga, finns det någon kvar, vem är det som har dom, och vad ska dom ha för dom :) ? Kram Matilda

2009-11-30 @ 15:51:09
URL: http://tvablirtretvatusentio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback