Flytt..

Jaha då har man flyttat till de nya huset :) Hur skönt som helst.. Men vi har ju lite kvar att packa upp men vi har packat upp nu i några dagar å de börjar bli så sjukt tråkigt så de är skönt att kunna sätta sig ner lite och slappna av.. :) Kommer att lägga upp bilder på de nya huset så fort vi kommit iordning.. :)

Idag va jag och Anton och tog grissprutan.. :) Eller Anton tog den, jag ska inte ta den än.. Han va hur duktig som helst.. Men de kan va för att han fick en pepparkaka :D Haha.. Sen kom älskling och hämtade oss så åkte vi och åt lite sen vidare hem för att fixa i huset.. :) Har som sagt en del kvar men orka!!

Imon kommer Saga och Ellioth hem.. Mamma kommer ner med dom så hon oxå får se de nya huset.. Trevligt.. Behöver mammas hjälp lite.. Med gardiner osv.. Ja är så kass på sånt.. Haha.. Bättre mamma fixar, de blir bäst då.. Hon gör ändå de jag vill fast ja inte säger va ja vill.. Vi är precis lika dana och tycker om samma saker.. :)

Sen börjar älskling att jobba imon oxå.. Så nu börjar vardagen igen.. Fast med 4 barn.. Men de kan väl itne va mycket svårare tycker man?! Ungarna börjar iallafall på dagis den 18 januari så de är inte jätte långt kvar..

Nej jag skriver så fort jag har tid igen.. Så de kommer att skrivas varje dag snart igen!!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag kmr också imorgon, o Muff också ^^

2009-11-30 @ 22:45:01
URL: http://hopesmamma.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej :) Jasså okej, ja jag vill ha renrasig ska ha till utställning hur är deras stam, fin med champion eller bra priser osv? Hon är inte intresserad av fodervärd? hona eller hane spelar ingen roll, men vill ha en fin en som verkligen kan lyckas inom utställning då det är mitt mål. Mvh

2009-11-30 @ 23:04:47
URL: http://tvablirtretvatusentio.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Vad skönt med flytt! :D

2009-12-01 @ 16:08:30
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback