Falkenberg!

Till Anonym.. Om du nu inte är intresserad av vårat liv överhuvudtaget osv så varför läser du då? Och varför kommenterar du?? Vågar du inte skriva ut ditt namn? Det är lätt att vara tuff bakom sin dataskärm..


Idag har vi iallafall vart i falkenberg och firat min kära mor som fyller 45 år idag :) Grattis..!!
Jag och syrran körde runt och köpte tårta å grejer, dock kunde vi inte bestämma oss så de blev både tårta och bullar av olika slag :D Skit gott!! Sen va de hemfärd och Ellioth skrek hela vägen hem.. Hans ena tand är fortfarande på väg igenom å de är inte alls roligt.. Stackars barn, han måste ha sjukt ont asså.. Han bara skriker hela tiden å dregglet bara rinner ut från munnen.. :( Ja kunde vri ur hans skjorta innan :O USch! Dags för att börja med dregglis igen?! :D Haha..  Iallafall på vägen hem så blev de donken, Ellioth vägra äta men men..

När vi kom hem hade vi fått as mycket post :P Haha.. Inte ofta de händer.. Men inget roligt heller direkt.. Jag ska tydligen få ett paket från UPS imon?! Undra va fan de kan vara.. Ja har inte beställt nått va jag vet.. Ska bli riktigt intressant att få öppna de imon :D

Själv är man sjukt trött idag.. Alice har vart lite jobbig i natt faktiskt.. Innan ja kom på va hon ville så va ja uppe sjukt många gånger asså.. Men efter ett tag så gav ja henne nappen å ja va tyst de blev :) Hon vill ligga vid mitt bröst å dutta i 10 år efter att hon ätit men de orkar inte ja mitt i natten så jag brukar lägga ner henne när hon är klar men de vill absolut inte hon.. Så nappen är min räddare ;) Och jag skulle ner och byta blöja i natt för dom va slut där uppe men då höll ja på att svimma så jag fick slängt på henne blöjan å sprungit ut i köket å lagt ner henne sen fick ja ropa ner Baste som fick klä på henne och ta upp henne igen. :( De va inte alls roligt.. :( Hoppas de går bättre i natt.. Dessutom vaknar jag alltid med huvudvärk, vet inte varför.. De är jätte jobbigt.. :( Kanske behöver dricka mer?! Jaja..

Jaha, kladdkakan står i ungen :P Lite sent kanske men ja har en man som är sugen på allt alltid så de va bara till att baka ;) Nej nu vakna Ellioth IGEN.. Stackars pojke!!


Kommentarer
Postat av: terese

kanske ska kolla ditt blodtryck å socker?? usch tänk om du e själv hemma å tuppar av... ta hand om dej!!

2009-11-11 @ 22:21:29
Postat av: Cassie

hej gumman :)



låter som ni haft en trevlig dag i Falkenberg.

hoppas allt är bra.

Kramar Cassie =)

2009-11-12 @ 06:47:21
URL: http://cassiiiiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback