BVC och Lund..

Haft fullt upp hela dagen.. Började med att jag och Alice åkte till bvc för att väga :) Hon hade gått upp nästan 200g sen i fredags.. Haha.. Så nu väger hon 2595g :) Stora tjejen nu.. Fortsätter hon så här så kommer hon väga långt över 4kg vid jul :) Efter de så åkte vi vidare för att hämta upp resten av familjen för att åka till svärmor och ta kort till sydsvenskan.. FÅr väl se om de blev nått att ha.. Efter de så körde jag och Julia till lund för att shoppa lite.. Vi hade faktiskt riktigt roligt.. Hon va rolig att gå med så jag har haft en lyckad dag faktiskt.. Blev mycket inhandlat för hennes del, för min del blev de bara sockar till Alice och skor till mig.. Ett par snygga pumps.. Vet i fan va ja ska ha dom till men skor är ju alltid skor ;)

Allt blev sent idag, jag va inte hemma förens vid 6 tiden nästan så jag har vart borta precis hela dagen.. Tur att det är lugnt nu.. Jag börjar dessutom att bli sjuk själv.. Ellioth som smittat mig antagligen.. Dock bara vanlig förkylning så de är inget farligt :P Men de är jobbigt..

Imon ska hjärtat till jobbet igen.. Syrran kommer ner imon och lämnar Saga.. :) Och hon ska även para en av sina hundar här nere.. Slapp ja köra upp å hämta henne, gött.. Så ja får väl laga lunch till hela bunten.. Haha..

Nej nu ska ja mysa.. Puss å hej!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket fint blogg =) Vad jobbar du med när du inte e mamma ledig? från en malmö tjej kram

2009-12-02 @ 10:44:55
URL: http://hellokittyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback