Åka hem?

På fredag får vi nog åka hem på permision.. :) Det innebär att vi fortfarande är inskriva när men vi får hemsjukvård.. Kommer hem en sköterska nån dag i veckan och tittar till henne å sånt.. JA vet faktiskt inte helt hundra va de innebär.. Men de ska bli skönt att få komma hem faktiskt.. Hon är verkligen super duktig och dom som jobbar här på neo säger att de inte är många i hennes "ålder" som klarar de hon klarar.. Idag är hon 34+4 tror jag.. :) Hehe..

Igår så kom Jessica förbi så vi fick träffa vår lilla son.. :) Han är så söt.. Å han ser jätte stor ut helt plötsligt.. Haha.. Undra varför.. Ja har alltid sett honom som min lilla bebis, men de är nog dags för mig att inse att han inte är så liten längre.. Men vi fick ju sitta i entren eftersom att ja inte får ha besök här inne på avdelningen.. Men han sprang runt å lekte och gosade lite.. :) Muta han med godis när dom skulle gå hem så jag slapp se att han blev ledsen.. Vilket han inte blev eftersom att han fick godis.. :P Känner som mig en skit kass mamma när ja lämnar han på de viset men ja har tyvärr inget val.. Han har de bra iallafall och får komma hem till oss imon om vi kommer hem :)

Annars händer det faktiskt inte så mycket.. Farsdag på söndag.. :O Undra va man ska hitta på då.. Blir ju lite stressigt att komma på de just nu.. Men men.. Sen fyller mamma år oxå, å vi har inte fixat nått till henne men de får väl syrran fixa så betalar jag ;) Lika bra! Dessutom fyller hon ju 45 så man får ju köpa nått finare..
Jag fyller faktiskt oxå år snart.. :P Undra va man ska önska sig då?! Vet i fasen.. Fyller ju bara 21 så de blir väl inget märkvärdigt.. Får väl bjuda hem på fika men endast för familj troligtvis, beror på hur lillan mår och beter sig! Men de blir när vi har flyttat eftersom att vi flyttar den 26-27 november så finns de enbart kartonger hemma den 22 ;)

Vår lilla docka väger nu 2028g..

Som sagt, Baste lägger fortfarande in mina inlägg så jag kommer snart att godkänna alla komentarer.. 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Så roligt att ni får komma hem lite! Slippa sjukhus lite granna! =) Ta hand om er. KRAM

2009-11-06 @ 10:28:34
URL: http://atmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback