Oj då..

Har inte skrivit på länge.. Ja har faktiskt inte orkat.. Men de har hänt en del sen sist..

Min lillasyster har gift sig... :) Va ett väldigt fint bröllop faktiskt.. :)

Sen har min lilla prins fyllt 1 år :) Shit va tiden går fort asså.. Han föddes den 1 maj kl 07,45, en väldigt regnig dag.. :P Hehe.. En helt underbar dag.. Kändes som om att de va igår som jag låg på förlossningen men de är fan 1 årsen.. Men snart är man där igen.. Så underbart.. Men iallafall, vi hade en hyffsat stor kalas för familjen.. Han fick väldigt mycket kläder och de behövde han verkligen.. Så nu har han så han klarar sig ett litet tag iallafall :) Gött...

Sen är de Sagas tur.. Hon fyller ju den 16 juni så de är rätt snart de med.. :) Mammas stora flicka fyller hela 3 år :) Oj oj oj.. Hehe..

Nähä va ska man säga.. ?! Kommer aldrig på nått att skriva nu för tiden faktiskt.. :( Trist men sånt är livet... Orka..

Älskar familjen!!

Kommentarer
Postat av: Fannys flickvän Emma

mina stora små älsklingar :) pussa dom från mig!

2009-05-09 @ 08:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback