Jodå...

Vädret är skit.. Har regnat några dagar nu men hoppas på solsken snart igen så man kan vara ute å leka istället för att sitta inne i soffan å glo..

Händer dock inte så mycket.. Ska upp till Falkenberg imon och ta ut de sista i lägenheten.. Gött att bli av med skiten faktiskt.. Sen blir de gekås ;P

Å snart fyller älskling år.. Ska iväg å handla presenter till honom nästa vecka när Saga åkt till sin pappa igen så ja kan åka i lugn å ro.. :D Visst, Saga är väl inte så jobbigt att ta med sig men de kan va gott att gå en stund själv.. Ellioth sitter ju bara tyst i vagnen..

Jaha, nu går man in i v 11.. 10+0 tror jag.. Jag har inte så stor koll på de nu för tiden.. När man väntade Saga så visste man exakt.. Men nu så när folk frågar så bara.. Öhm.. Ja du.. jag tror de är den å den veckan.. Haha.. MEn men.. Man kan inte tänka på allt.. Man är lite förvirrad när man är gravid.. ;) Ja skyller på de.. Öhm de va en som frågade lite om magen väger å sånt.. Jo de gör den väl, men svullnaden har lagt sig så nu kommer den riktiga bebis magen.. ´MEn ja har gått upp ca 5-6 kg.. Vilket ja tycker är hel skumt.. För ja mår jätte illa och kan tyvärr inte äta så mycket.. Spyr inte men mår väldigt illa.. Men ja vet inte, stor bebis kanske.. Haha.. Nej de kan man inte se än men vem vet ;)

Snart dop för lilla Maja.. Min otroligt söta systerdotter.. :) Vet redan va jag ska ge henne.. Hoppas Fia tycker om de bara.. :)

Å min lilla Ellioth har tagit två steg.. Han är jätte duktig.. :) Ska snart lägga in bilder från hans 1 års dag... Har inte hunnit de riktigt än...

Älskar min familj..
Baste, Saga, Anton, Ellioth och bebis i magen :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback