Äntligen sommar? *Uppdaterat*

Kan hoppas på att sommarn är här igen efter allt regnande.. :) Så vi kan börja va ute i trädgården igen.. Har nämligen fått en gungställning av älsklingens pappa så vi ska hämta den i veckan å så ska vi köpa en sandlåda så barnen kan ha lite roligt.. :) Köpte varsin hink, spade och kratta till alla barnen så nu behöver dom itne slåss om vem som ska ha vad.. :P Härliga ungar :)

Öhm, just nu sitter jag och lillskiten och äter varsin macka.. Älskling är å tränar så vi väntar på honom, sen blir de till att åka till City Gross och handla lite.. Ellioth saknar ju sin pappa när han är borta.. Står och skriker vid dörren när han går.. haha, Jag är inte lika omtyckt.. :P Å varje gång Baste kommer hem så blir Ellioth överlycklig, kryper fram direkt å vill upp :)

Ellioth har gått några steg själv nu.. När han glömmer av sig så släpper han sakerna han håller i å bara drar.. Haha.. Men han ramlar ju visserligen efter 3 steg, men de är inte långt kvar nu.. Ja ger de 3 veckor sen går han nog :) Underbart, så slipper man bära han hela tiden.. Han väger ju fan nästan 13 kg den lilla knubbisen.. :P

Hmm undra va som gömmer sig i min mage.. :) Längtar tills ultraljudet i mitten på sommarn.. Hoppas på en liten flicka eftersom att vi redan har två pojkar.. Saga vill ha en lillasyster säger hon :) Hehe.. Gullunge..

Och till er alla i FALKENBERG.... Skaffa er ett eget liv för fan.. NEJ jag ska INTE ha tvillingar, de va mest ett skämt här på bloggen men ni läser inte allt utan bara läser genom raderna och sen sprider ni ut saker som verkligen inte stämmer.. Va är de med er..?! Och ge fan i att snacka massa skit om min sambo, ni känner inte honom och har inte en jävla aning om nånting.. Herregud, tur man inte bor i falkenberg längre asså..

Älskar iallafall min underbara familj.. :)

*Uppdaterat*
Får ändra de ja skrev om att jag skämta om att de skulle vara tvillingar.. Ja menade inte i den bermärkelsen.. Utan min mage blev så stor i början så va de någon som skrev, oj va stor du är, är de tvillingar.. Så skrev ja.. Hahah de vet man aldrig.. Eftersom att man absolut inte kan veta de så tidigt.. Så de va mest på lite skoj då om man ska uttala sig så.. Men ja har gjort ett ultraljud och det är bara en!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin Gunnersand

Hej

Det var längesen du var ner och hälsade på mig på jobbet! Jag hoppas att du kan komma ner någon dag, men hör med Baste först så att jag är där! Hoppas att allt är bra med dig och magen! Hälsa lilla prinsessan och lill prinsen

Kram Karin

2009-05-13 @ 21:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback