Trött..

Nu sitter man här igen.. SVIN trött som vanligt.. Vet i fan va de är frågan om.. Orkar knappt hålla ögonen öppna.. Har gått å lagt mig före älskling varje dag :( Tråkigt.. Men men.. Får väl se när jag blir sjuk.. Antar att det är de som håller på att smyga sig på.. :(

Idag ska vi åka till lödde och köpa nya skor till lillsnuttan.. :) Hon ska få hello kitty skor.. Hehe.. De är favoriten just nu.. Sen ska vi köpa ett träningskort till Baste så han kan ta upp sin träning igen.. Han går bara å gnäller om att han har blivit liten.. (han är verkligen itne liten om man jämför med andra) men sen ja träffade honom så har han blivit mindre.. Men ja bryr mig itne, han är het ändå ;) Hehe..

Öhm, lilleman sover.. Han har sovit hela natten nu i 4 dagar.. Vaknade bara en gång idag men de va helt okej.. Hoppas för allt i världen att de håller i sig nu bara.. :)

Vart å kollat på syrrans bebis.. SÅ SÖT.. Å så LITEN.. Hon vägde ju ingenting.. Knappt sugen man blir när man håller såna små ju..

Jaja... Längtar efter mitt hjärta som är på jobbet. Men han kommer snart.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback