Trött..

Är skit trött.. Har ont i huvet osv... De är nog dags att gå till farbror doktorn snart.. Har mått dåligt ett par dagar.. Yr och sånt.. Men ja äter riktigt och sånt så jag vet inte riktigt va de är.. Får väl se om de går över snart..


Älskling kommer snart hem från jobbet, men han ska åka å träna direkt tror ja.. Kul för han att han har tagit upp träningen igen.. :) Slipper ja höra gnället om att han är klen.. (vilket han verkligen inte är) :P Hehe.. Han är min heting..!

Annars händer de inte mycket.. Ska åka till Falkenberg på onsdag tror ja.. Eller ja hoppas på de..  Se va plånboken tillåter!

Hmm ska sälja min bil.. Någon som är intresserad av en Passat 1,8 T -00..? Hör av dig..

Nej nu ska ja gå städa lite, ser för jävligt ut hemma.. Men ja orkar verkligen inte göra nånting på dagarna längre.. :(

Älskar er min familj!


Kommentarer
Postat av: jag

Gina, om saker stör dig så jävla mycket så ge fan i att läsa bloggen då..

2009-03-31 @ 08:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback