Nästan klara..

Nu har vi satt upp en vägg i vardagsrummet och gjort i ordning där inne för Saga och Anton.. :) Blir jätte fint.. Dock får Anton det lite tjejigt.. Hehe.. Fast när han ska börja va här mer så kommer han oxå få ett eget fint rum..

Ellioth har sovit hela natten idag men jag är svin trött iallafall, tror det är något fel på mig.. :S För ibland så fryser ja så jag skakar å helt plötsligt så bara svettas jag.. Trött, ont i huvet och mår illa ibland.. Usch, jobbigt som fan.. :( Kanske börjar bli sjuk?! Hmm.. Jaja..

På onsdag ska jag köpa ny tele.. Fan va nice.. Hehe.. Min mobil är lite halv kass just nu.. Eller den hade säkert vart bra om den inte hade fått ta så mycket stryck från min sida.. ;) Haha!! 

Ellioth säger mamma, pappa och tack tack.. Fan va nice.. Han är så söt.. Så fort han får något eller vill ha något som jag håller i så säger han tack tack.. :) Så söt är han.. Hmm Ellioths biologiska pappa finns inte längre med i bilden om jag har fattat de hela rätt. Eller han har väl aldrig vart särskilt aktiv i Ellioth men nu är de inget alls.. Så min underbara Baste tar hand om honom som sin egen och Ellioth älskar honom.. Han trivs så bra med Baste.. Så han har sin familj här.. Mig, Baste, Saga, mormor och sin nya farmor.. Han trivs bra här... Och så ska de förbli oxå!

I  veckan ska ja upp till Falkenberg och hämta min underbara dotter.. :) Mammas prinssesa.. Sen ska vi nog åka och bada i helgen.. De kan bli mysigt.. :) Lite halv jobbigt med tre barn men de går om man bara vill.. ;) Dom har ju såna där "puffar" på armarna. Och det blir väl mest barnbasängen och den är ju inte särsklit djup :P Hehehe..

Sen den 28 tror jag de va så ska jag på sex party med en av Bastes vänner.. Karin heter hon.. Har bara träffat henne en gång men hon verkar jätte mysig och trevlig så de kan nog bli nice.. Kan va roligt att träffa lite nytt folk med, jag känner ju  ingen här nere.. Jag sitter ju 15 mil hemifrån så de blir en utmaning detta.. Men jag trivs så bra ändå, bara jag får vara med min älskling och mina barn så är jag nöjd.. :) Kommer få ett underbart liv framöver.. Är verkligen lycklig..

Älskar dig min underbara Sebastian.. Älskar ju oxå mina underbara barn så klart.. :) Hehe..


Ellioth i pyamas och gubbkeps i matachande färg.. Haha.. Va bara tvungen att ta på han den igår kväll!
Står och tittar när
Sötnos, han tycker de är jätte spännande när "pappa" läser bruksanvisningen :D

Kommentarer
Postat av: Maja

Trött ont i huvudet och mår illa? Gravid?

2009-03-16 @ 11:57:56
Postat av: jag

Heheh nja de tror ja nog inte.. Hehe.. Jag har spiral.. Men vem vet, de finns ju dom som blir gravida ändå.. De är ju bara koppar spiralen..

2009-03-16 @ 12:00:26
Postat av: Gina

Vill du kanske vara gravid igen???

2009-03-21 @ 22:59:22
Postat av: jag

Hahah va?

2009-03-21 @ 23:13:58
Postat av: Gina

Haha.

ny kille ny unge, är väl så det brukar vara =)

2009-03-23 @ 09:21:49
Postat av: jag

Eller inte..

2009-03-23 @ 09:38:53
Postat av: Gina

Vänta du bara snart ligger det en bebbe i din mage...

2009-03-23 @ 13:14:23
Postat av: jag

Som sagt så är de inte så lätt när man har en spiral inne.. Och sen undrar jag vem du är..?! Känner jag dig eller?

2009-03-23 @ 13:24:10
Postat av: Gina

Nej, du känner inte mig

men alla känner juh fanny

2009-03-23 @ 15:03:07
Postat av: jag

Jasså.. Hur då??

2009-03-23 @ 15:10:41
Postat av: Maja

Ja, visst har du spiral, men innan sommaren är slut får vi nog se en stor mage trots allt... Spiralen kommer väl vara trasig eller nåt...

2009-03-24 @ 08:15:55
Postat av: Jag

Va fan är de för jävla påhopp?? Är ni avensjuka eller?

2009-03-24 @ 08:19:27
Postat av: Gina

Avundsjuk på dej, skulle inte tro det

Men magen den kommer

2009-03-24 @ 09:59:20
Postat av: jag

A herregud..

2009-03-24 @ 13:29:28
Postat av: Lollo

hahaha... Skrattade du lika mycket som jag gör just nu modin när du läste detta? hehe vem är människan och varför är hon så feg att hon inte kan säga vem hon är?

2009-03-24 @ 17:53:08
Postat av: Johanna

Hmm... fy fan va kasst av er! en sprial går inte bara sönder... eftersom den sitter inne i en! Men det är väl mer än vad ni småbarn vet om! Antagligen är ni avensjuka på fanny för att hon lever ett lyckligare liv än vad ni småttingar aldrig kommer att göra! Antagligen har man en spiral för att man inte vill bli gravid just då... ni kanske ska ta å tänka efter innan ni slänger ut en riktigt dum kommentar... ta & väx upp för fan!

2009-03-24 @ 22:59:02
Postat av: Gina

Ska vi växa upp haha.

vem är det igentligen som är en barnrumpa?

Det kommer iallfall att komma en bebis inom något år för som jag sagt innan så har du en ny kille och det brukar innebära en ny bebis.

2009-03-25 @ 07:11:28
Postat av: MamiiJ, Ensamstående mamma till två!

dryga människor !! Avundsjuka heter det... jag har oxå sånna på in blogg =/

2009-03-30 @ 11:53:36
URL: http://mamiij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback