Ikea..

Idag har jag och min underbara familj vart på ikea å handlat lite hem... Att gå med 3 barn i åldrarna snart 3,2,1 inne på ikea är nog inte många som vill, vi trodde de skulle va hemskt men de gick hur bra som helst.. Skulle bara haft syskonvagnen men de gick ändå, sen bar de av till ICA för att handla lite mat och de gick väl lite sämre och sen McDonalds för att få i oss lite lunch.. PÅ hemvägen somnade alla barnen rätt så fort.. Trötta efter en dag på ikea.. hehe..  Och imon blir de badhuset.. Ska till äventyrsbadet här i höör.. Hoppas att våra barn gillar att bada.. Saga tycker de är roligt men Anton och Ellioth funderar jag lite över.. Men de ska nog gå bra.. :)

Kommer upp lite bilder senare..

Idag fyller min lillasyster 18 år.. Shit va dom växer.. Ser fortfarande henne som  typ 10 eller nått.. Men tiden gårt fort.. Väldigt fort.. Hehe.. Tyvärr kan jag inte vara med på hennes kalas idag.,. :( Men vi åker upp nästa vecka och firar henne lite.. Så blir det inte så mycket folk heller!

Jag har väldiugt mycket funderingar om saker å ting.. Kan igentligen bara vänta och hoppas på de bästa. Hehe..


Älskar min Sebastian över allt annat.. Han är så underbar.. Trivs så bra med honom och jag hoppas att han aldrig lämnar mig för jag tänker inte lämna honom iallafall.. Vill att han ska stanna hos mig föralltid..


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Klart jag aldrig kommmer att lämna dig. Du är det bästa som har hänt mig.

Jag älskar dig.

2009-03-22 @ 09:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback