Herregud..

Va fan är de för människor som läser min blogg igentligen..?! Kommer med en massa jävla påhopp.. Ni känner inte mig och kan inte uttala er ett skit om saker å ting som handlar om mig eller mitt liv.. Så håll era dumma komentarer för er själva..

Jaha, snön är tillabaka.. Hoppas dock att den försvinner igen.. Ser så ut faktiskt.. Idag ska vi in till Centersyd och kolla lite och hälsa på min älsklning på jobbet.. :) Hehe.. Annars händer de nog inte mycket.. Åker upp till Falkenberg imon.. Lämna Saga, hälsa på hela familjen, gekås, gadda mig, tippen osv. Hahaha.. Mycket ska göras.. Och så ska ja ju försöka lära mig att köra växel moppe.. :O Hahahhahaah.. De kommer ju gå så där bra.. Vi har ju planer på att köpa en hoj å ja får inte test köra om ja inte kan växla :P Får väl se hur de går..

Nähä, dags att klä barn tror jag...

Älskar er min underbara familj..


Kommentarer
Postat av: Maja

Men vi skulle inte uttala oss om vi inte visste... Jag tror alla i hela Halland är väl insatta i din story, och hur du brukar gå till väga...

2009-03-24 @ 10:03:16
Postat av: jag

Okej, men om du är så stöddig här på bloggen så tycker jag att du kan säga detta till mig personligen då.. Hur jag brukar gå till väga?? Va menar du med de?

2009-03-24 @ 13:28:19
Postat av: sarah o Linus

Gumman, skit i vad dom andra säger, dom är bara sjuka av avund.

Stå på dig själv och kommentera inte dom andra vad dom sagt och så.

Du har ju en trygg framtid nu, titta inte bakåt av din förflutna, du har bättre liv nu, se framåt! :D

Kramar!

2009-03-24 @ 13:49:56
Postat av: Maja

Jag går inte gärna så nära dig...



Hur du brukar gå till väga?

Du skaffar barn som om de vore en ny väska, sen bryr du dig bara om dig själv och inte barnens bästa, din yngste får ju inte ens ha sin riktiga pappa?

Det blir väl samma med din nye kille när du får den bebisen, om inte han lyder din minsta vink!



Vet du om att det är olagligt att flytta så långt ifrån sina barns ena förälder utan att få tillåtelse från denna?

2009-03-24 @ 14:05:28
Postat av: Lollo

Hörrö..Va är det för nån cp brud som skriver till dig? Nån du känner eller? Hon verkar inte ha alla kottar hemma...

2009-03-24 @ 17:47:01
Postat av: Roger Pontare

Härligt Fanny, grabbarna på FB hälsar! :)

2009-03-24 @ 18:28:51
Postat av: Anonym

Du ska nog ta reda på lite fakta innan du säger något.. Han vill inte veta av sin son.. ja har tjatat på hans pappa i 10 månader men han vill inte.. Har gjort allt som står i min makt.. Men han vill inte.. Och dessutom skrev han över allt ansvar på mig för att han inte ville ha med honom att göra.. Och jag har ensamvårdad så jag flyttar precis vart jag vill.. Och OM han hade velat träffa sin son så kör jag honom men han vill inte ändå.. Så ja kan inte göra mer.. Sen tycker jag att du är fruktansvärt omogen om du inte vågar komma att säga de till mig.. Ta reda på mer fakta innan du säger nånting är du snäll..

2009-03-24 @ 19:39:41
Postat av: Anonym

du lollo.. jag har inte en aning om vem det är.. tydligen någon som inte vet ett skit om nånting..

2009-03-24 @ 19:40:48
Postat av: Helena

Hej!

Va kul att ni skaffat hus! Har också vart sugen på det många gånger men min häst kostar lite för mycket för att husköp ska bli verklighet just nu :D Va fina barnen är o så stora dom blivit! kram H

(förresten...förstår inte hur folk orkar engagera sig i att syssla med påhopp o sådant. Måste vara bristen på vettigt liv som gör det)

2009-03-24 @ 22:23:05
URL: http://nirnaeth.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha... fy fan vad mesigt! När du lika gärna kan säga det till fanny här så borde du kunna stå för vad du säger... men eftersom du inte kan det så borde du fan tänka efter va fan du säger... och vilka är dessa vi Maja!? Det är så jäkla mesit av er att ni kan sitta nåra st och snacka en massa skit som ni inte ens har en aning om! Fatta att Fanny tar hand om sina barn och hon är en underbar mamma! Det är nåt som ni aldrig kommer bli... Ta reda på fakta för fan!

2009-03-24 @ 23:12:05
Postat av: Thomas

Vi tror på dig fanny! Stå på dig!

2009-03-25 @ 10:40:15
Postat av: Mumsan

Har precis hittat till din blogg och förstår inte hur folk orkar bry sig.

Lev ditt liv och var lycklig, det är det viktigaste!

2009-03-25 @ 19:52:14
URL: http://mumeli.blogg.se/
Postat av: E

Du Maja... Är det verkligen olagligt att flytta långt ifrån den andra förälderna om man har ensam vårdnad??!?!?!?!?!?! Om pappan har lagt över allt ansvar på mamman från graviditeten och sen skiter i både henne och barnet så förtjänar han inte att ens få träffa barnet! Varför är du ens inne på den här bloggen om du tycker så illa om Fanny? Skaffa dig ett eget liv.



Kram på dig Fanny!

2009-03-31 @ 14:20:33
Postat av: jag

Nej det är inte olagligt de minsta.. Hade vi hade deladvårdnad så hade han vart tvungen att godkänna allt utöver 3 mils avstånd.. Men dom sitter å söker på mitt namn och skriver till mig sen, då har man verkligen inget liv..



Tack för inlägget..

2009-03-31 @ 14:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback