Hemma igen..

Nu har man kommit hem igen.. Vart i Falkenberg två dagar.. :) Fick va utan Baste en dag, usch.. Ja har inte vart utan han på länge.. Men som tur va så va de bara en natt.. Hehe.. Han är ju mitt allt, vill  inte vara utan honom..

Vart å gaddat mig.. :) Blev riktigt nice.. Armen är snart klar.. Kan inte göra mer nu innan pinuppan är fixad för vi vet inte riktigt hur vi ska göra med den än så den behöver lite utrymme.. Men ja har bokat tider för nästa arm nu iallafall.. Fick tyvärr inte förens i augusti :( Men men.. Då hinner man ju lägga undan för hela armen ska ju täckas HELT så de kommer ju kosta en del ;) hehe! GÖTT... Det blir japanskt denna gången ska ja väl tillägga.. Och för er som tycker det är fullt på tjejer som har två armar fulla så håll de för er själva.. Jag tycker det är skit snyggt och jag gör de enbart för mig själv.. Vet dock itne va min sambo tycker men ja tror han tycker ja är het hur ja än ser ut.. :) Om ja inte väger runt 100 kg, hahaha.. Men de blir nog svårt tror ja.. Gick visserligen upp 30 kg med Ellioth, vägde 85 i slutet.. Men va fan.. De är gött.. Ska synas att man är gravid.. Hahahhaha!

Hmm annars då.. Idag ska vi åka å köpa färg till vardagsrummet och Sagas rum sen kommer gullungen Anton.. :) Tycker han är sååå jäkla söt.. Hehe.. Innan så tyckte ja han va sjukt lik Baste men nu när man sett hans mamma så är han inte lik Baste längre.. Han är kopia av sin mamma.. :) Hehe..

Ja är på jakt efter lilla skjortor till pojkarna en i 86 till Ellioth och en i 98 till Anton.. Någon som vet vart i hela friden ja kan få tag på de?? Letat överallt.. Eller pike ttröjor KAN gå bra.. Beror på lite.. SÄger dock inte än va vi ska ha de till..

Nähä om man skulle ta och göra nått vettigt istället? Heheh.. Min älskling ligger å sover.. Så ja sitter här en stund.. Han tog semester igår och idag.. Så han är bara hemma och myser med mig.. :)

Älskar min familj.. Baste, du är mitt ALLT...



Nya tatton.. Dålig bild, men de är inte lätt att fota sin egna hand på de viset..
Saga och Ellioth.. DÅlig bild..


Mina vackra barn..
Mina vackra barn..

Kommentarer
Postat av: Tess ☆

Fin tatueringen blev gumman! :) Jag längtar tills jag kan göra min.. :) Hur mycket kostade den? Kram Ha en underbar dag!"

2009-03-27 @ 11:54:05
URL: http://tessodennis.blogg.se/
Postat av: jag

Tack tack :) Hmm ja gjorde lite annat oxå men jag har gjort så mycket hos honom så jag har lite andra priser så ja kan tyvärr inte svara rikigt på va de skulle kosta!

2009-03-27 @ 13:35:33
Postat av: sarah o Linus

Grym snygg tatuering!:d



hehe söta pojkar dom blivit nu, snaggad och så :)



Ang skjortor, kolla på kapp ahl, lindex, köpte häromdagen på lindex en jätte snygg skjorta till Linus i strl 86/92, perfekt :D

Även en svart jeans med dödskalle på baksidan på kapp ahl.

2009-03-27 @ 22:46:13
Postat av: jag

Tack :)



Jo men jag måste ha lila å de finns varken på kappahl, lindex, hm, ellos, halens osv... :(

2009-03-28 @ 07:12:18
Postat av: Fb

köp billiga vita och färga dom själv lila

2009-03-28 @ 11:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback