Hahaha..

Jag låste bloggen igår men kände att de va lite små roligt med "gina och maja" som vräker ur sig massa saker som dom inte har koll på.. Vågar dessutom inte stå för vem dom är och säga de till mig personligen..

Jag vet att inget av de stämmer så jag tar inte åt mig, tycker bara de är förbannat omoget att hålla på så!

Men men.. Idag blir det till att lämna Saga hos sin pappa för han fyller år idag och ska ha kalas.. Men hon kommer inte hem förens på söndag igen men då ska hon sova hos mamma så ja träffar henne på måndag :( Kommer sakna henne.. De är så tomt utan henne.. Så i helgen ska vi måla Sagas rum och vardagsrummet så de blir klart.. Kommer bli skit bra.. Sen ska ja iväg med Karin oxå.. De ska bli trevligt..

SItter hos mamma idag.. Skulle kommi tidag men åkte upp redan igår för Saga ville träffa mormor.. :) Och idag kommer älskling upp, vi ska till gekås och lite sånt, och imon ska ja gadda mig igen.. NICE ;)
Så vi åker hem imon eftermiddag!

Nej nu ska jag ge mina barn frukost!!

Kommentarer
Postat av: Tess ☆

Hej gumman! Stå för ditt liv och den du är! Och skit i vad andra tycker! Som ung mamma får man ju i princip alltid höra något negativt. Men dom som engagerar sig är folk som inte har något eget liv.. Dom har så jävla tråkiga liv att dom måste hoppa på andra för att det ska hända nåt. Så strunta i alla töntiga korkade människor :) Onödigt att ens slösa tid på dom.. Ha en underbar dag och ser fram emot en bild på nya tatueringen sen! Kram på dig!

2009-03-26 @ 10:42:25
URL: http://tessodennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback