Fortfarande sjuk..

Fortfarande sjuk.. Åt helvete är de.. Hatar å va sjuk.. Känner mig helt väck, å så hör ja typ inget eftersom att allt är tätt i huvet.. Skit mår ja.. Usch.. Så ursäkta om ja är lite frånvarande ni som träffat mig.. :P

Idag fick ja träffa min underbara Emma.. Hon är min bästa vän.. Finns ingen som henne.. Älskar dig min gumma.. Du vet att jag finns här om du behöver hjälp med något!

Öhm sålde Ellioths vagn idag så mamma skulle ner till halmstad imon så hon tar med sig den nya hem.. En Emmaljunga så klart, en scooter i brown check, alltså samma färg som innan.. :)

Händer annars då..?! Vet inte..

Vi fick huset.. Så snart blir man stolt husägare.. Fan va nice.. Hehe.. De känns faktiskt helt udnerbart.. Kan nästan inte riktigt fatta de själv faktiskt.. Så snart blir man skåing på heltid.. :P De ni.. Hahaha.. Vet inte riktigt när vi flyttar men de löser sig.. Måste bli av med min lya.. Om du vet någon som är intresserad så hör av dig..


Älskar er min underbara familj..
 Kidsen.. Saga, Ellioth, Anton
Bus ungarna.. :D


Kommentarer
Postat av: hanna

är det dina barn dom två till vänster? och sebastians till höger?



Kul att ni fick huset :)

2009-03-04 @ 08:26:48
Postat av: Jag

Ja de stämmer bra de.. :) Hehe!



Ja de är jätte rolig.. Känns lite skumt att flytta bara.. :D Hehe!

2009-03-04 @ 08:30:23
Postat av: Tess

Kul att läsa om er Fanny! :)

2009-03-08 @ 22:09:13
URL: http://tessodennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback