Flytt..

Jaha, då blir man snart sambo.. Herregud.. Snabbt ska de gå.. :D Men de är så underbart att veta att det kommer hem någon till en varje dag, en som alltid finns där, en som älskar än.. Å vilken härlig känsla!! På lördag flyttar vi iallafall.. Kommer att flytta till Höör, till Bastes hus.. Ett mysigt litet hus, så i helgen ska vi åka å köpa lite saker så vi kan slå upp en vägg till så Saga får ett eget rum... Kommer bli nice.. Så får ja väl försöka ändra om lite så man får de till vårat hem och inte hans hem.. :) Hehe.. Men ja kommer nog känna mig som hemma iallafall va men lite kan man ju ändra om.. :)
De löser sig.. Så de blir flytt hela lördag å sen jobba på kvällen så jag ska sova hos mamma på lördagen och sen åker ja hem på söndagen igen.. Oj va de känns skumt å säga att man ska åka hem, brukar ju säga att ja ska åka till Baste.. Hehe.. Men ja får nog vänja mig nu.. Kommer kännas jätte konstigt att inte kunna åka ner till mamma varje dag.. Men men.. Nån gång måste jag bli vuxen oxå..

Älskar min underbara Sebastian och alla barnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback