Underbart..

Idag fick vi åka akut till KK i lund.. För min slempropp har börjar släppa, jag är bara i v16+3 idag så de va inte alls bra.. Men som tur va så va de ingen fara.. Mina samandragningar gör ingen nytta nu vilket är super bra.. Men vi fick iallafall se våran bebis.. Så underbart, riktigt livlig.. :) Hjärtat tickade på så fint så.. Och hon trodde att det kunde vara en liten flicka.. Hon va inte helt säker men hon kunde inte se någon snopp iallafall.. Men om två veckor får vi veta exakt.. Men vi tror de är en flicka och de trodde hon väl nästan oxå :) Nice... Men iallafall så fick vi slänga av ungarna hos Jessica.. Tack för det gumman.. :)

Annars händer de inte mycket.. Börjar bli varmt nu.. Skit gött.. Så vi kan va ute i trädgården å gunga.. FÅr väl hänga med Jessica oxå antar jag, men Melwin är ju på dagis nu.. Men men..

Nej nu blir de glass.. :D

Kommentarer
Postat av: kvadding

lugnt, dom får vara här så ofta dom vill :)



Häng med mig ! Häng med mig ! jag är så ensam om dagarna så :P

2009-06-23 @ 20:05:38
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback