Planerar..

Jag och älskling satt hela kvällen igår och titta runt lite på saker man behöver osv.. Men jäklar va vi har å göra.. Hahaha.. Har iallafall hittat min drömklänning.. Ska lägga ut en bild sen.. Den är vit och rosa så klart.. Älskar ju rosa som alla vet.. Jessica kommer att vara våran fotograf, hon är grym på att ta bilder så hon har fått de "jobbet" :D.. Detta kommer att bli ett riktigt fint bröllop.. Nästa sommar kommer vi att bli fru och man.. Men vet inte riktigt när än.. Allt mellan Juni-Augusti.. Får se lite.. Antaligen blir de slutet på juli.. Men iallafall så är jag världens lyckligaste tjej just nu.. Har 2 undarbara barn, snart 3.. Har en underbar sambo som gör allt för mig och en söt trottsig bonus son.. :D Livet kan inte vara bättre just nu..

Midsommarafton va trevlig... Jessica med familj kom och sen kom svärmor och hennes familj plus Bastes mormor och morfar.. Det va jätte trevligt.. Vi han sitta ute och äta grillat innan regnet kom, sen fick vi gå in och äta tårta.. Jessica och Philip stannade ganska så länge, men de va trevligt :D

Och i lördags hade vi kalas för Saga.. Hon fick massa paket.. Hon va ju helt överlycklig.. :) Mammas stora tjej..

Öhm, just nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem så att vi kan åka iväg å titta på lite kläder.. Dom hade rea på gina och veromoda, så jag får ju passa på :D

Jag och mitt hjärta

Hahah ser lite sletna ut eller nått, men visst är vi snygga ändå :D

Min underbara son..

Mammas gosse

Visst är han vacker?!


Han är så otroligt vacker..

Svärmor och bonus Anton..




Melwin, Jessicas lilla son :)

Jessicas son


Nu får de räcka med bilder för idag :D

Älskar min familj...

Kommentarer
Postat av: kvadding

bilder fixar jag :D

Ellioth är en linslus när jag tog fram kameran :)

2009-06-22 @ 13:36:05
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/
Postat av: Fia

Hallå lite bilder på Saga tack, va ju henne de va kalas för i lördags....

2009-06-22 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback